eli tuollasia autoja oon katsellu ja nyt tarvis saada vähän käyttäjien kokemuksia, et miten on toimineet? noin 200000km ajettuja ois vaihtoehdot. ikä luokkaa 1998-2002
kiitos!
passat variant 1.8T vai 2.8 v6 syncro?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
No en kyllä tiedä 1.8:n halvemmuudesta 200tkm tuolla puolen. Alkaa siinäkin samat paikat leviään kuin V6:ssa ja V6:ssa ei ole turbo-ongelmia. Se on myös ihan pirhanan mukava kone =)
Ja jos V6 on 200tkm jo ajettu, niin siihen on (Suomen vaihto-ohjelman mukaan) tehty se kallein huolto 180tkm kohdalla, joten kohtuu edullista sen puolesta pitäisi kilsojen olla.
Mutta kuten aina, kyse on yksilöistä, esim, miten niillä on ajettu etc.
Muutenkin itse kallistuisin aina nelivedon puoleen... Kun on semmoinen kerran ollut, niin ei voi enää vajaavetoiseen vaihtaa =)
Ja jos V6 on 200tkm jo ajettu, niin siihen on (Suomen vaihto-ohjelman mukaan) tehty se kallein huolto 180tkm kohdalla, joten kohtuu edullista sen puolesta pitäisi kilsojen olla.
Mutta kuten aina, kyse on yksilöistä, esim, miten niillä on ajettu etc.
Muutenkin itse kallistuisin aina nelivedon puoleen... Kun on semmoinen kerran ollut, niin ei voi enää vajaavetoiseen vaihtaa =)
Itse olisin hommannut Passatin farkun 1.8T:n jos nelivetona olisi ollut, mutta kun sitä ei saa nelivetona niin tuli hommattua tuo Octavia.
Tutulla on V6 neliveto Passatti ja kovin on ollut tyytyväinen, ainoa moite on kuulemma kulutus. Tosin kyllä tuolle 1.8T:kin maistuu bensa.
Totta on se, että nelivedon jälkeen ei etuveto enää oikein maistu miltään.
Tutulla on V6 neliveto Passatti ja kovin on ollut tyytyväinen, ainoa moite on kuulemma kulutus. Tosin kyllä tuolle 1.8T:kin maistuu bensa.
Totta on se, että nelivedon jälkeen ei etuveto enää oikein maistu miltään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”