autona siis Golf II 1.8 16v gti vm 87
1. Öljynpaineet, tekstit osiossa on maininta että öljynpaineet pitäisi olla 2 bar 2000rpm mitattuna, laittelin justiinsa öljynpaine mittarin kiinni ja viiisari näyttää 5 baria. Hyvä vai Huono? vai todella huono. Öljynpaine anturi on öljynsuodatin jalassa etummaisessa reijässä ja otin siitä yläpaine anturin (valkoinen) pois. Öljynsuodatin on uusi ja uudet 5w50 öljyt koneessa.
2. Laturilta lähtee 2 johtoa punainen paksu ja sininen ohut. Punainen menee startin kautta akulle, mutta mihin kuuluu sinisen johdon mennä? johtoa riittää koneen toiselle laidalle ja liitin päässä ja vastakappalekkin, mutta mihinkään se ei johda? pitäskö sen ohjata mahdollisesti jotain koska laturi alkaa lataamaan vasta kun antaa pari tonnia kierroksia.
3. Jarrujen ilmaus? Mihin voi jäädä ilma loukkuun kun koti konstein (toinen polkee ja toinen on avaamassa ja sulkemassa ilmausruuvvia) ei ilmoja saada pihalle, nesteitä juoksutettu jo pitkälle toista litraa ja vielä menee poljin ekalla painalluksella pohjaan, muutaman kerran kun pumppaa nii nii pitoa löytyy. Ongelmat alkoivat todennäkösesti siinä vaiheessa kun takasatulat vaihdettiin ja mäntien koko muuttui 36 => 38, samalla joutui uusimaan pääjarrusylinterin. Onko tässä nyt vielä jotain mitä ei olla tajuttu vaihtaa kun ilmaa tuntuis piisaavan, ja pelkkää nestettä ilmausruuveista kuitenkin vaan tulee.
Ääh rupee usko loppumaan tän kanssa.
golf 2 probleemia
Valvoja: ffp jäsenet
eikös sillon ole käsijarruvivut väärällä puolella? ja jarruletku sojottaa ylöspäin.
e. Ja tosiaan ilmausruuvi onki nyt siinä kyljessä sojottaa auton alle kun vanhassa se oli siinä päällä :)
e. Ja tosiaan ilmausruuvi onki nyt siinä kyljessä sojottaa auton alle kun vanhassa se oli siinä päällä :)
Viimeksi muokannut Tonise, 1.1.2008 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä,käsijarru kääntyy toiselle puolelle ja letku paikka vaihtuu myös. Menee uudet satulat väärinpäin "heittämällä" vanhojen tilalle.
Eroavaisuuksia vanhoissa ja uusissa käsijarruissa on käsijarrukahva,vaijerit,letkut,satulat(uusissa käsijarru yläpuolella) ja palat.
Eroavaisuuksia vanhoissa ja uusissa käsijarruissa on käsijarrukahva,vaijerit,letkut,satulat(uusissa käsijarru yläpuolella) ja palat.
Viimeksi muokannut Sebastian, 1.1.2008 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Liian kova öljynpaine ei ole muistaakseni hyväksi, oletko varma että mittari on toimiva?
2. Laturin siniseen ohueen johtoon täytyisi tulla herätevirta virtalukolta jotta laturi herää lataamaan heti tyhjäkäynnillä. Siellä on jonkun värinen johto mihin se liitetään, en vaan muista väriä. Mutta mittaamaan niin selviää..
3. Tosiaan, onko sylinterit oikein päin? Ilmaa irrallaan ne kokeen vuoksi, onkos se taka-akseli alhaalla vai normaaliasennossa, meinaan estääkö se paineensäädin nesteen virtaamisen?
2. Laturin siniseen ohueen johtoon täytyisi tulla herätevirta virtalukolta jotta laturi herää lataamaan heti tyhjäkäynnillä. Siellä on jonkun värinen johto mihin se liitetään, en vaan muista väriä. Mutta mittaamaan niin selviää..
3. Tosiaan, onko sylinterit oikein päin? Ilmaa irrallaan ne kokeen vuoksi, onkos se taka-akseli alhaalla vai normaaliasennossa, meinaan estääkö se paineensäädin nesteen virtaamisen?
Joo huomenna aamusta täytyy koittaa ilmata ne irrallaan.
Kiitos vastauksista näillä taas hetken pärjää :P. Tosta laturi hommasta, tällänen mielikuva mullakin oli, että joku heräte virta siinä pitäis olla.
ja toi on hyvä tietää että ne paineet laskee ku kone lämpiää. joku pari minuuttia sitä vaan käytin ja ilmettelin että miten o mahollista että 5 baaria.
ediittiä. ja auto oli ilmassa kun niitä ollaan ilmailtu, ainetta tulee kyllä reilusti että ei se paineensäätö sitä aineen tulemista ole ainakaan estänyt
Kiitos vastauksista näillä taas hetken pärjää :P. Tosta laturi hommasta, tällänen mielikuva mullakin oli, että joku heräte virta siinä pitäis olla.
ja toi on hyvä tietää että ne paineet laskee ku kone lämpiää. joku pari minuuttia sitä vaan käytin ja ilmettelin että miten o mahollista että 5 baaria.
ediittiä. ja auto oli ilmassa kun niitä ollaan ilmailtu, ainetta tulee kyllä reilusti että ei se paineensäätö sitä aineen tulemista ole ainakaan estänyt
Onks vesikoneissa paineen ylivuotoventtiili niinku o ilmakoneissa volkkarilla ollu. EI tuo kauheelta kuulosta että on lämpimänä pari baaria, ilmavehkeessä se on loistava silloin. Ja mullakin kuplissa kylmänä ollu säädettävän venttiilin ja ison sumppupumpun kanssa yli kahdeksaakin baaria, mutta saa onneks rajoitettua johonkin viiteen tuolla venttiilillä ku kikkailee. Jos ei o mitään ylipaineventtiiliä mistä luruttaa takaisin öljypohjaan, niin voi jossain vaiheessa pakkasten aikaan pullauttaa stefoja mäelle...
Nonii ja taas rullaa, melkonen viha-rakkaus suhde kyllä näitten kakkisten kanssa, mutta aina se on voitoks kääntyny. Onse hieno auto :)
1. Öjynpaineet todellakin on lämpimänä tyhjäkäynnillä 1barin luokkaa ja 2000rpm siinä 2:ssa baarissa.
3. Eipä käyny pienessä mielessäkään, että uudemmissa >88 golffeissa se ilmausruuvi todellakin on vaakatasossa ja satulaan jää silloin ilmatasku. Satula käteen ilmausruvvi taivasta kohden ja kaveri pumppaamaa nii rupee vaahto ja ilma pulpuumaa putkea pitki.
Mihin sitä joutuiskaan ilman ffp:tä kiitos ja kumarrus
1. Öjynpaineet todellakin on lämpimänä tyhjäkäynnillä 1barin luokkaa ja 2000rpm siinä 2:ssa baarissa.
3. Eipä käyny pienessä mielessäkään, että uudemmissa >88 golffeissa se ilmausruuvi todellakin on vaakatasossa ja satulaan jää silloin ilmatasku. Satula käteen ilmausruvvi taivasta kohden ja kaveri pumppaamaa nii rupee vaahto ja ilma pulpuumaa putkea pitki.
Mihin sitä joutuiskaan ilman ffp:tä kiitos ja kumarrus
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 80 vierailijaa