Puskurin add-onit?
Valvoja: ffp jäsenet
Puskurin add-onit?
Voisiko joku valaista minua asiasta, eli miten nuo add-onit tulee puskureihin kiinni ja mistä kohtaa? Ja saako noilla siistiä lopputulosta vai onko viisaampaa ostaa koko puskuri?
Jep, siis juurikin noita puskurin kuoria ilmeisesti tarkoitan... Ja tuohon coupeen olin ajatellut.
Edit: Jotain tällaista
Edit: Jotain tällaista
kuten sanottu niin merkistä kiinni, itse laitoin aikanaan Oettingerin kuoren golffin puskuriin ja istui niin hyvin, että liimalla pystyi häivyttämään saumankin vielä.
sitten taas Lumman vastaava istui aivan päin persettä. eli jos vaihtoehtona on koko puskuri tai joku tuollainen Tuning-späzel.poland systeemi niin suosittelen kokonaista, säästyy varmasti aika paljon vaivaa :)
sitten taas Lumman vastaava istui aivan päin persettä. eli jos vaihtoehtona on koko puskuri tai joku tuollainen Tuning-späzel.poland systeemi niin suosittelen kokonaista, säästyy varmasti aika paljon vaivaa :)
Viime kesänä meni noita latvian puskureita edelliseen autoon sovitellessa jokunen tovi, vaikka oli koko puskuri. Sai sahata ja kuiduttaa ihan tarpeeksi... Arvelin, että josko nuo lisäykset olisi vähän helpompia. Mutta kai se on sitten viisaampi maksaa vähän enempi jostain zenderistä tms. jossa on kiinnikkeetkin valmiina...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”