Seat Cordoba mk1

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Hotoks
-
Viestit: 32
Liittynyt: 18.5.2013 21:38

Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Hotoks » 28.3.2020 10:45

Mahtaakohan joku muistaa ollenkaan mikä on tankin anturin vastusarvot? Sais vaan cordoban mittariston toimimaan mk 1 caddyyn kun rakentanut tuon mittariston ja sähköt siihen, mutta tankin anturi sitten ei kyllä passannut tähän.

Markus L
-
Viestit: 112
Liittynyt: 4.9.2013 17:58

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Markus L » 28.3.2020 13:00

Kyllä minulla vaan pelaa mk1 Cordoban mittaristo mk1 Caddyn alkuperäisellä anturilla.

Hotoks
-
Viestit: 32
Liittynyt: 18.5.2013 21:38

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Hotoks » 28.3.2020 13:27

Markus L kirjoitti:Kyllä minulla vaan pelaa mk1 Cordoban mittaristo mk1 Caddyn alkuperäisellä anturilla.


ELi tarkennetaas vähän, että olen noi MK1 cordoban Ahu sähköt vetänyt kaikki sinne ja auto toimii muuten mutta juuri tämä tankin tiedot vaan ei tule. Niin eli sullakin on ne cordoban sähköt ihan sinne vedetty? olikohan nyt musta-violetti juuri tämä anturille menevä sähkö ja paluu sitten musta, anturin sähköt menee siitä caddyn kuskin penkin takaa suoraan,
Viimeksi muokannut Hotoks, 28.3.2020 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hotoks
-
Viestit: 32
Liittynyt: 18.5.2013 21:38

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Hotoks » 28.3.2020 13:29

Kun caddyssähän oli alkujaan tälläinen myöäs siellä,
Kuva

Ja ymmärtääkseni juuri sitten cordobassa tuleekin 12V tuolle anturille, Tokihan tässä on nyt voinut se perinteinen käydä että anturi vaan tankissa täysin jumissa. Kun en saanut pelittää tuollaisella jälkiasennus mittarillakaa joka on kumminkin säädettävissä.

Markus L
-
Viestit: 112
Liittynyt: 4.9.2013 17:58

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Markus L » 31.3.2020 19:51

Minun Caddyssä ei ole muuta cordoban sähköistä kuin mittaristo. 8 vuoden takaisissa muistiinpanoissa ei lukenut muuta kuin musta-violetit piuhat yhdistetty. En sitten tiedä, onko -84 ja -89 varmasti samalla anturilla.

Hotoks
-
Viestit: 32
Liittynyt: 18.5.2013 21:38

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Hotoks » 1.4.2020 14:33

[quote="Markus L"]Minun Caddyssä ei ole muuta cordoban sähköistä kuin mittaristo. 8 vuoden takaisissa muistiinpanoissa ei lukenut muuta kuin musta-violetit piuhat yhdistetty. En sitten tiedä, onko -84 ja -89 varmasti samalla anturilla.[/quote]

Joo kun itsellä toi ainakin osoittanut että tarvii olla kaikki mahdolliset sähköt kun on täys TDI nyt, ja mitä nyt tosta kuvasta ymmärrän että olis jokin virran tasaaja 10voltiks, Täytyy vaan varmaan tiputtaa tankki alas että onko se anturi siellä oikeesti ehjä,

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja pete73 » 1.4.2020 17:25

Kyllä siellä tdi:n mittaristossakin on vastaava jännitteen säädin.

Kyllähän nuo kuvatut ongelmat sinne tankin suuntaan viittaa, jos kerta erillinen pa-mittarikaan ei toiminut (olettaen että se oli kytketty suoraan tankin liittimiin). Yleismittarilla tietty vois tarkistaa mitä vastus arvoja anturilta löytyy... Vai löytyykö mitään..

Hotoks
-
Viestit: 32
Liittynyt: 18.5.2013 21:38

Re: Seat Cordoba mk1

ViestiKirjoittaja Hotoks » 7.4.2020 5:23

pete73 kirjoitti:Kyllä siellä tdi:n mittaristossakin on vastaava jännitteen säädin.

Kyllähän nuo kuvatut ongelmat sinne tankin suuntaan viittaa, jos kerta erillinen pa-mittarikaan ei toiminut (olettaen että se oli kytketty suoraan tankin liittimiin). Yleismittarilla tietty vois tarkistaa mitä vastus arvoja anturilta löytyy... Vai löytyykö mitään..


Täytyy tutkiskella tuota kun kerkiää. Helppohan se ois mittaa kun ottaa vastusarvot nyt ja imaee pumpulla tankin tyhjäks. Voishan se olla ryytyny jumiin kun projektina ollu niin kauan auto ja nyt ajaa käyttöauton virkaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], EdithBip ja 28 vierailijaa