Pari hommelia askarruttaa taas pientä golffinkorjailijaa.
Eli vaihdelaatikon öljyt ois tarkotus vaihdella, ykkösvaihde menee vähän huonosti sisään, myös kun auto ei liiku.. Mutta mistä propusta tyhjennys ja täyttö? Kaikki kirjallisuus ja youtubevideot näyttäis olevan TDI tai GTi koneisiin ja niissä näytti olevan vähän eri paikoissa proput mitä tässä karvalakissa:
1.6 BGU
Sorry huonot kuvat, mutta vetarin alapuolella näytti olevan tyhjennysproppukandidaatti, 17mm kuusiokololla, vähän hikoillutkin öljyä vissiin :

Tosin toi XZN-pultti ois keskellä pohjaa ja alimmaisena?
Mutta mistäs sitten öljyt sisään? Monissa lähteissä keulan puoleisessa kyljessä oli proppu, mutta tässä vaan (pakin?) anturi.. Siitäköhän? On tosin aika matalalla...

Vai löytyisköhän vaihdelootan katolta joku kiva "nopeusanturi" tms mistä sais öljyt sisään?
Käynnistäessä vilkuttaa "Oil Sensor Workshoppia". Vaihdoin öljyt ja sen tasoanturin öljypohjaan, mut sama mussutus jatkuu. Onkohan siellä toinenkin öljynpaineanturi? Tai sit johto menny poikki tms.. Näkisköhän VCDS:llä tarkemman syyn?
Kiitos vastauksista.