Race 520 suuttimia kohta ei enää saatavilla..
Valvoja: ffp jäsenet
Race 520 suuttimia kohta ei enää saatavilla..
siinäpä se.. että noita ei sitten enää saakaan.
kyllähän tuo sinänsä ihan loogista olisi koska enää ei taida olla millään valmistajalla perinteisillä suuttimilla varustettua dieselmoottoria uuden auton keulille saatavissa. Leonin keulallekaan sitä ei enää vuodenvaihteen jälkeen saanut vaikka vanhakorista profile-mallia vielä myivätkin, tilalle tuli 105hv pumppusuutinkone.
Ilmeisesti ei päästä enää 2006 voimaantulleista päästömääräyksistä läpi tuolla tekniikalla.
Ilmeisesti ei päästä enää 2006 voimaantulleista päästömääräyksistä läpi tuolla tekniikalla.
Tuo nyt ei tarkoita mitään vielä 10 vuoteen. RACEja ei tietääkseni ole ollut ensiasennussuuttimina missään autoissa. Ja suoraruikkareita on todennäköisesti vielä reilusti liikenteessä ainakin viisi ellei jopa tuo 10 vuotta. Näihinhän noita laitellaan jälkiasennuksina, joten potentiaalista asiakaskuntaa on vielä olemassa jonkin aikaa.
Jenkkien päästä saanti voi loppuakkin, sillä siellä on aika vähän TDI mallistoa ollut.
Suuttin kärjet kyllä tehdään Italiassa, Torinossa, ja minun tietojen mukaan valmistus ei ole loppumassa, niin pitkään kun menekkiä on.
Toisaalta kysyntä määrää kuka noita sitten tekee, nuita DSLA kärkijä kun tekee moni paja. Raceissa on 5x0.26mm reijät, ja haavena kyllä olisi saada 5x0.30 reijillä olevat kärjet.
Kiinassa tekeevät heti jos ostaa 10000kpl , valitettavasti ei ole taskussa miljoonia....
Jos tuosta tekee johtopäätöksen, niin valmistussarjaa kohti tarvitaan 2500 viritys innokasta TDI autoilija....
Kimppatilaus? :D
Suuttin kärjet kyllä tehdään Italiassa, Torinossa, ja minun tietojen mukaan valmistus ei ole loppumassa, niin pitkään kun menekkiä on.
Toisaalta kysyntä määrää kuka noita sitten tekee, nuita DSLA kärkijä kun tekee moni paja. Raceissa on 5x0.26mm reijät, ja haavena kyllä olisi saada 5x0.30 reijillä olevat kärjet.
Kiinassa tekeevät heti jos ostaa 10000kpl , valitettavasti ei ole taskussa miljoonia....
Jos tuosta tekee johtopäätöksen, niin valmistussarjaa kohti tarvitaan 2500 viritys innokasta TDI autoilija....
Kimppatilaus? :D
Racet onkin aika pienet että joutaahan nuo jäädä tekemättä. ;) Reikiä ei minunkaan mielestä kannata välttämättä isontaa vaan tehdä lisää.
Kuorma-autopuolelta löytyy Boschin kärkiä, jotka sopii TDI-runkoon ja löytyy 7- ja useampireikäisiä. Joutuu vaan hyvin todennäköisesti siirtymään yksijousirunkoon eli menee aika hardcore-hommaksi. Nyt olisi löydettävä sellainen kuorkin kone, jossa suutin on samassa asennossa pystylinjaan nähden, silloin reiät suihkuttaa oikeaan suuntaan eikä miten sattuu. Täytyykin muuten mitata suuttimien vinous jostain irtokannesta.
Pitkään tekeillä ollut 'venemoottori' testataan varmaan ensin Raceilla mutta hetiperään pitäisi saada testiin isompaa kärkeä eli vinkkejä isoista suuttimista kaivataan!
Kuorma-autopuolelta löytyy Boschin kärkiä, jotka sopii TDI-runkoon ja löytyy 7- ja useampireikäisiä. Joutuu vaan hyvin todennäköisesti siirtymään yksijousirunkoon eli menee aika hardcore-hommaksi. Nyt olisi löydettävä sellainen kuorkin kone, jossa suutin on samassa asennossa pystylinjaan nähden, silloin reiät suihkuttaa oikeaan suuntaan eikä miten sattuu. Täytyykin muuten mitata suuttimien vinous jostain irtokannesta.
Pitkään tekeillä ollut 'venemoottori' testataan varmaan ensin Raceilla mutta hetiperään pitäisi saada testiin isompaa kärkeä eli vinkkejä isoista suuttimista kaivataan!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa