savutusmittaus kierrokset..IV golf...

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

hanski
-
Viestit: 1193
Liittynyt: 30.1.2004 22:31

savutusmittaus kierrokset..IV golf...

ViestiKirjoittaja hanski » 17.7.2006 19:19

paljonko IV tdi golffin pitää ottaa kierroksia katsastuksessa savutusmittauksen aikana? niistä on varmasti olemassa jotkut ohjearvot mitä sen pitää kiertää inssin polkiessa kaasupoljinta ...??

punainen alue alkaa 4500 kierrosta...riittääkö se???

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 17.7.2006 20:23

Eikö ne täysille kiekaista?

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 17.7.2006 20:24

Rajoitinta vasten ne vetää, prkl... ;P

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 17.7.2006 20:29

kaiken ottavat minkä koneesta irti saavat... näin ainakin omakohtaiset kokemukset osoittavat... kerpele :(

eci
-
Viestit: 47
Liittynyt: 14.4.2005 1:26

ViestiKirjoittaja eci » 17.7.2006 20:48

Kyllä siihen taitaa olla joku autokohtainen minimi rpm arvo, mutta ei ne kovin tarkkoja niistä ole ,kun yleensä inssin mittarit näyttää mansikoita kuitenkin.

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 17.7.2006 21:01

Ei lie ihan autokohtaisia listoja, mutta joillekin tietyille kärryille on maahantuoja tainnut ilmoittaa mallikohtaisia rajoja. Niiden noudattaminen onkin sitten eri asia... Taitaa olla auton omistajan ongelma huolehtia moisesta.

atte_o
-
Viestit: 125
Liittynyt: 17.9.2003 8:30

ViestiKirjoittaja atte_o » 17.7.2006 21:50

Säädin viimevuoden katastukseen kiekat mittarin mukaan n.4600(auton kiekkamittarin perusteella) ja inssin mittari näytti 4400...vähän aikaa ihmetteli ja sanoi että kiertääpäslaiskasti! mut päästi läpi..päästöt oli 0,48...tän vuotiseen katastukseen säädin 5200(auton mit.)...päästöt 0,79...! eli kyl niitä kierroksia kannatta mittaukseen puottaa tekee toi huuattaminen niin pahaa korville ja koneelle..!

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 17.7.2006 23:05

mitenkäs tuo pudottaminen käytännössä hoituu, esim tdi myllyssä (ahu)?

sami_p
-
Viestit: 528
Liittynyt: 23.7.2003 17:05

ViestiKirjoittaja sami_p » 18.7.2006 0:25

Softaa vaihtamalla :)

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 18.7.2006 2:17

"unohdat" kakkosnelosen pätkän kaasupolkimen alle. ;)

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 18.7.2006 8:52

onhan tuolla petaalin alla tosin se säädettävä kumi, jos sitä vaikka hitusen ruuvais :)

Henkka K
-
Viestit: 119
Liittynyt: 28.7.2003 7:44

ViestiKirjoittaja Henkka K » 19.7.2006 9:59

Testeri antaa ainakin profiilin golffille toleranssiksi 4600-5000rpm, inssi kierrätti 4800rpm.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa