Elikkä sehän on aika selvä että vapari diisseliä ei paljoa kannata ruveta virittämään kun ei kumminkaan paljoa eroa taitaisi saada, joten mitenhän tuon ahtaminen olisi, käykö jonkun Vag TDI imu/pako sarjat yms tuohon suoraan kiinni? Sama lohko taitaa olla mitä TDInäkin on saanut vai onko toi lonhko ollu ihan vaparikäytössä vaan?
Niin ja en asu suomessa joten lakipykälät voi unohtaa :)
AEF (vapari) virityksestä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 146
- Liittynyt: 28.4.2006 10:59
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 146
- Liittynyt: 28.4.2006 10:59
- Viesti:
TDI:n jos haluat:
-pakosarja/turbo
-downpipe
-öljyputket (lohkon jos vanhassa ei ole öljynpaluuta)
-ahtoputket/välijäähdyttimen
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75
Tai sitten voit koittaa sellaista että:
Laitat sen hukkaportillisen ahtimen vaan koneen kylkeen (jos siinä on se öljynpaluu) ja tietysti välijäähyn ja uusi ohjelma sisään jossa on huomiotu suurentunut ilmamäärä..
-pakosarja/turbo
-downpipe
-öljyputket (lohkon jos vanhassa ei ole öljynpaluuta)
-ahtoputket/välijäähdyttimen
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75
Tai sitten voit koittaa sellaista että:
Laitat sen hukkaportillisen ahtimen vaan koneen kylkeen (jos siinä on se öljynpaluu) ja tietysti välijäähyn ja uusi ohjelma sisään jossa on huomiotu suurentunut ilmamäärä..
TDI:n jos haluat:
-pakosarja/turbo
-downpipe
-öljyputket (lohkon jos vanhassa ei ole öljynpaluuta)
-ahtoputket/välijäähdyttimen
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75
Tai sitten voit koittaa sellaista että:
Laitat sen hukkaportillisen ahtimen vaan koneen kylkeen (jos siinä on se öljynpaluu) ja tietysti välijäähyn ja uusi ohjelma sisään jossa on huomiotu suurentunut ilmamäärä..
Eli tuosta pois:
-johtosarjan
-ECU:n
-ahtopaine venttiilin N75
ja tilalle TD:n pumpu
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa