bora pwd 4 motion
Valvoja: ffp jäsenet
bora pwd 4 motion
millanen peli toi on. Autolla ois ajettu 180 tkm. Oon lukenu noista haldex ongelmista täältä sivuilta, kuinka yleisiä ne oikein on? Nelivetoinen tekniikka kiinnostaisi.
Haldexissa ei ikinä ollut mulla mitään. Ei pätkässä eikä farkussa. Kaikkea muuta jännää kyllä. Ja voisin taata että nelivetoa on tarvittu molemmissa, pätkässä on vielä se haldexin oma sportbox tiukemmalla jakosuhteella.
Vetotavan puolesta yksi parhaita ja varmimpia nelikoita jota on markkinoilla vastaan tullut.
Jos on 115hp niin sitten voit lueskella noita kansijuttuja täältä.
Vetotavan puolesta yksi parhaita ja varmimpia nelikoita jota on markkinoilla vastaan tullut.
Jos on 115hp niin sitten voit lueskella noita kansijuttuja täältä.
eipä ollu mullakaan mitää ongelmaa ko. pelin kanssa, vaikka olikin huonomaineinen AJM 85kw kone. Oli vissiin parempaa -01 erää. MAFfi tietty kerkes mennä, mutta se taitaa olla kulutustavaraa näissä. Neliveto toimi aina moitteetta.
Hyvällä omalla tunnolla autoni luovutin eteenpäin vaika mittarissa oli jo 225tkm
Hyvällä omalla tunnolla autoni luovutin eteenpäin vaika mittarissa oli jo 225tkm
Itse tilasin juuri kyseisen haldexin osan suoraan ACE:ltä (www.ace-competition.com) ruotsista. Samaa palikkaa sais myöskin ainkain englannista www.awesome-gti.co.uk. Hinta on aikalailla sama. Joku vois keksiä ruveta tuomaan tota palikkaa maahan, tuntuis kysyntää olevan =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”