Downpipen suurentamisen tarpeellisuus
Valvoja: ffp jäsenet
Downpipen suurentamisen tarpeellisuus
Onko dp:tä tarvetta alkaa suurentamaan(kun on lisännyt ensin vapaammin virtaavan putkiston), jos pysytään vakioahtimessa? (pd130) Olen antanut juttuja lukemalla itseni ymmärtää, että dp ei ole välttämättä ensimäisten vaihdettavien osien listalla(kuten ahtoputket osassa tdi-koneita ja katista eteenpäin pakop.)? Missä kohtaa alkaa tuo olemaan ahdistava tekijä:muokattu vakio pakopesä, vnt20/22..?
Kaikkihan on suhteellista, mutta penkittäessä autoa customi softalla saatiin ensin 178hv ja sitten putken sisältäen downpipen vaihdon 187hv vakiosta pd130-koneesta.
Luulisin että ero voisi olla tuossa semmoinen 50/50.. mene ja tiedä mutta haittaa ei varmasti ole.. Ja kyllä minä laittasin sitten "sopivammalle" ahtimelle suoraan myös kunnon putken ihan kokonaan..
Luulisin että ero voisi olla tuossa semmoinen 50/50.. mene ja tiedä mutta haittaa ei varmasti ole.. Ja kyllä minä laittasin sitten "sopivammalle" ahtimelle suoraan myös kunnon putken ihan kokonaan..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”