race520 ja GT1749VA

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Rasmus1
-
Viestit: 8
Liittynyt: 15.11.2005 17:58

race520 ja GT1749VA

ViestiKirjoittaja Rasmus1 » 17.2.2006 16:54

elikkä tämmöset ois tullossa afn passattiin ja mieltä askarruttaa pakopuolen paineet. eli nouseeko liian korkealle vai onko aivan toimiva paketti? jos ahtoja nostain 1.3 paikkeille vai mikä on järkevää?? että ei nyt heti ainakaan kilahtas:) ja mitä säätö juttuja tulee muuten ottaa huomioon??

katajism
-
Viestit: 86
Liittynyt: 11.5.2004 12:31

ViestiKirjoittaja katajism » 18.2.2006 11:05

Kaverilla oli gt 17 ahdin ja 0.240mm suuttimet+ iso nestepää. Paineet ihan liikaa. Ahdot pomppas heti kun kaasun pisti pohjaan tuonne 1.6 bar paikkeille. Ja yläkierroksilla puutuu. Pitää laittaa isompi puhallin. voi olla että pelkästään noilla suuttimilla on ihan ok.

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 19.2.2006 17:25

onhan jollain ollu tuollaisia kokoonpanoja... se 1.3 bar alkaa olla jo maksimi... eli jos ahdot pomppaa niin silloin kyllä on jossain muualla vikaa.. ahtimen siivet tai sitten map anturi....

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 19.2.2006 23:04

Syötöt vaan sen verta pienelle ettei savuta 1.3 paineilla. 160-170 heppaa pitäisi irrota tuolla paketilla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa