Minkälaista tarjontaa on "lastu" markkinoilla VW 2.0 tdi 140hv koneeseen?
MTM:ltä ainakin löytyy, mutta hinta on kova ja esim MTM:n omilta sivuilta saadut tehot eroavat esim LMS:n ilmoituksesta?? Ilmeisesti REVO ei tee ohjelmaa vielä tuolle koneelle?
Onko kenelläkään käytännön kokemuksia lastutetusta 2.0tdi:stä?
Savuttaako? Kuluttaako enemmän? Kulkeeko :) ?
Lastua 2.0tdi koneeseen?
Valvoja: ffp jäsenet
Myös DigitalSport:lta (Karalalta) löytyy. Hinta pitäisi olla sopivammasta päästä. Ohjelma variaatioita on useita. Kuluttaa enemmän?? Vähemmän kuluttaa sanoisin. Ja savuttaa jos saa savuttaa, jos ei saa savuttaa niin sit ei savuta (tosin silloin ei tule tehoa/vääntökään niin paljon). www.turbotec.com
.
Mulla on yhdestä kokemusta.
Karalan tekemä. Ei savuta.
Ahtopainetta ei nostettu.
Vääntökäyrän alku vakio. Vääntö rajattu 360. Teho 170. ~3900rpm.
Huom. alunperin max teho alle 3800rpm.
Tarkoitus oli, että vakiotekniikalla myös ajettaisiin pitkään.
Liian pieni kulutus.
Kulkee niin, että kastelee kortin. :-)
Vakiona pieni ahdin, ei kannata ahnehtia.
Ahtimen vaihto siihen gt17b, tyyppiin ja pakoputkiston avarrus, niin suuttimet riittää lähelle kahteensataa, kuulemma.
Mulla on yhdestä kokemusta.
Karalan tekemä. Ei savuta.
Ahtopainetta ei nostettu.
Vääntökäyrän alku vakio. Vääntö rajattu 360. Teho 170. ~3900rpm.
Huom. alunperin max teho alle 3800rpm.
Tarkoitus oli, että vakiotekniikalla myös ajettaisiin pitkään.
Liian pieni kulutus.
Kulkee niin, että kastelee kortin. :-)
Vakiona pieni ahdin, ei kannata ahnehtia.
Ahtimen vaihto siihen gt17b, tyyppiin ja pakoputkiston avarrus, niin suuttimet riittää lähelle kahteensataa, kuulemma.
-
- -
- Viestit: 1136
- Liittynyt: 12.5.2004 23:20
lainaan vähä topikkia kun en uutta viittiny näin pienen asian takia tehdä -> onkos kenellään viel syttyny pakokaasujärestelmän häiriö valo 2.0tdi:s ? itellä just syttysi eikä tunnu edes sammuvan, emissions workshop lukee taulus vaan.. eipä näyttäsi mitään mihinkään vaikuttavan joten en nyt niin asiasta piitannut, pitää varmaan käyttikselle ajella jossainvaihees..
Revoltakin näyttää viimein ilmestyneen softia 2.0 TDI koneisiin - vääntöä näyttää piisaavan, mutta etenkin teho (185 pollea) näyttäisi olevan muihin markkinoilla oleviin softiin nähden kovan puoleinen ja "STEG2" +200 pollen tehoilla alkaa mennä jo yli hilseen - etenkin kun muistaa puheet pienen turbon riittävyydestä jonnekin +170 hv tienoille...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 25 vierailijaa