Herätellään keskustelua pitkittäis Ahun virityksestä.
Tarkoitus ois alkaa kesäautoa Audi Cabriolettia virittämään.
Tehotavoite +200hp .
Ns. "Bolt-on" turboja ei näihin pitkittäisiin löydy. Ja muutenkin pakosarja on raikkaan näköinen. Pakosarjojen teko onnistuu.
Mietityttää kannattaako lähtä rakentamaan Ahun oman ecun ympärille vai laittaa esim Afn ecu?
Vnt ahtimet ainut järkevä ratkaisu kyseiseen settiin?
Kaikenlaiset viritysideat/ osat kiinnostaa.
Oulun alueella vaikutetaan. Jos löytyy kaveria jolta onnistuu säätäminen/tietoa kyseisestä hommasta, niin saa ilmiantaa itsesi.
1.9TDI AHU pitkittäiskoneen viritys
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 1.9TDI AHU pitkittäiskoneen viritys
Niitä bolt-on osia: AFN pakosarja, BW43 ahdin Audin BRD:stä.
Suuttimia stg 1 kärjillä pitäis olla sarja jemmassa, samoin ecu (Passat 35i facelift), ohjelma muokattu VNT:lle.
Ei 200 hv enempää tarvitse.
Nokka-akseli ja kunnon intercooler sitten kaveriksi.
Suuttimia stg 1 kärjillä pitäis olla sarja jemmassa, samoin ecu (Passat 35i facelift), ohjelma muokattu VNT:lle.
Ei 200 hv enempää tarvitse.
Nokka-akseli ja kunnon intercooler sitten kaveriksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa