Eli VW PASSAT B6 VARIANT (3C5) 2.0 TDI DIESEL
140 HV, VM 2005.
Alkanut tekemään semmoista että starttaa vähän pidempään kylmänä ja kuumana, alkanut elokuussa ja vähänku olis laiska käynnisys. Ja edellisviikolla oli naftanvuoto siinä tandempumpusta lähtevä alipaine-letkussa, se letku vaihdettu ja ongelma jatkuu käynistymisen kanssa, viimeviikolla sai sahata tosi pitkään autoa ja ei käynistynyt enään, hetiko antoi apuvirtaa ni hörähti suaraa tulille. Eli mistä alkais vikaa hakemaan? Ja kone on BMP
KÄYNISTYS ONGELMA!
Valvoja: ffp jäsenet
Re: KÄYNISTYS ONGELMA!
Eihän vaan ole akku tulossa tiensä päähän eikä saa enää koneen kierroksia nousemaan tarpeeksi korkealle, että ruiskutus alkaisi.
Re: KÄYNISTYS ONGELMA!
Tyyppivika vanhemmissa dieseleissä, startti ei jaksa pyörittää konetta tarpeeksi nopsaan jotta polttoaineen syöttö alkaisi, ihan kuten edellä todettiin.
Uusi akku, uusi startti tai käynnistyskarttojen muokkaus ECUsta että tavaraa alkaa tulemaan jo pienemmillä kierroksilla.
Uusi akku, uusi startti tai käynnistyskarttojen muokkaus ECUsta että tavaraa alkaa tulemaan jo pienemmillä kierroksilla.
Re: KÄYNISTYS ONGELMA!
Kiitos. Akkuhan se oli.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa