Vw polo tuulilasin pyyhkijät toimivat vain nopeimmalla?
Valvoja: ffp jäsenet
Vw polo tuulilasin pyyhkijät toimivat vain nopeimmalla?
Olen vaihtanut moottorin, releen ja sen katkaisin viiksen ja vika ei ole korjaantunut joten mistä seuraavaksi lähteä tuollaista vikaa ettimään? Toimivat siis vain nopeimmalla asennolla ja ei toimi tihku eikä hitaampi asento. Auto siis vm 98 polo diesel.
-
- -
- Viesti:
Kyllä. Meinasinkin juuri sitä että luultavasti hitaammalle nopeudelle ei tule sähkö perille.
Lisäksi sinne tulee pari piuhaa joilla haetaan tieto lepoasennosta relettä varten.
Eli siisluultavasti 5 johtoa löytyy.. 3 moottoriin ja 2 kärkitieto asennosta.
Mikäs Polo tuo on, classic/farkku vai pystyperä?
Lisäksi sinne tulee pari piuhaa joilla haetaan tieto lepoasennosta relettä varten.
Eli siisluultavasti 5 johtoa löytyy.. 3 moottoriin ja 2 kärkitieto asennosta.
Mikäs Polo tuo on, classic/farkku vai pystyperä?
Tää on polo classic diesel vm 98. Kokeilin virtakynällä ja ei tuu virtoja muilla nopeuksilla eli yhteen johtoon tulee virta kaikilla nopeuksilla. Liitin on puhdas kun sen vielä varmistin ettei hapettumia ole. Onko sulla tietoa mikä rele ylipäänsä pyyhkijöille. Releen numero 19 vaihdoin kun kaveri meinas et se on se. Itse en ole mistään löytäny tietoa ei ees ohjekirjassa mainintaa releistä..
Classic/farkku = sama auto kuin cordoba :)
Kävimpä sitten katsomassa ja kokeilemassa.. 19 oli mullakin pyyhkijän rele, ja nopea alue näkyi toimivan ilman relettäkin... eli vika voipi olla silläkin suunnalla. Jos rele on uusi niin releen kanta vois olla sitten seuraava kohde.. Kaikki sulakkeethan olet varmaan jo tarkistanut että on ehjiä ja saavat kosketuksen, ettei ole niistä kiinni. Toimiiko lasinpesuri, entäs valojen?
Ihan kaikilta osin ei välttämättä ole samanlainen kuin tuo mun auto kun mulla on tuo faceliftmalli... Eri kojelauta, koko tekniikka uudempi jne... mutta hyvin läheistä sukua joka tapauksessa on..
Kävimpä sitten katsomassa ja kokeilemassa.. 19 oli mullakin pyyhkijän rele, ja nopea alue näkyi toimivan ilman relettäkin... eli vika voipi olla silläkin suunnalla. Jos rele on uusi niin releen kanta vois olla sitten seuraava kohde.. Kaikki sulakkeethan olet varmaan jo tarkistanut että on ehjiä ja saavat kosketuksen, ettei ole niistä kiinni. Toimiiko lasinpesuri, entäs valojen?
Ihan kaikilta osin ei välttämättä ole samanlainen kuin tuo mun auto kun mulla on tuo faceliftmalli... Eri kojelauta, koko tekniikka uudempi jne... mutta hyvin läheistä sukua joka tapauksessa on..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”