http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/5661399
onkohan kyseinen auto eko-td,eli onko ahdonalaisella syötöllä vai ei?,
jos on eko ei taida voimaa saada,turbo olisi kumminkin ostoslistalla.
viisaammat kertokoon
aaz eko-td??
Valvoja: ffp jäsenet
>Kuinkahan paljon tuollaisesta on mahdollisuus saada tehoa turbon vaihdolla ja coolerilla?
joku 100-130hp ilman nestepään vaihtoa, isommalla nestepäällä helposti 150-200hp. Nuo tehot siis ihan perus Garret T03 tai KKK K24:llä). Kytkin alkaa luistaa vaan aika helposti. TDI:ssä on vakiona isompi kytkin...Normaalia maantieajoa 100-130hp tehoilla (itellä 40tkm kokemusta) vakiokytkn kestää aivan helposti, eikä tunnu luistavan, mutta kunnon rääkillä, peräkkäisillä 0kmh-X kiihdytyksillä itellä antautu kytkin aika nopeasti, otti vissiin lämpöä ja halkes.
>eikö nuo kolmoskoppaiset ole myös kovia ruostumaan?.
on, mutta niihin taisi tulla koriin vähän sinkkiäkin jostain x/96 tai x/97 kohdilta
>voiko ruostumista ehkäistä säännöllisellä pesulla ja vahauksella?
suolat kannattaa pestä pois kyllä...ja tässä tapauksessa moskat kerätä ainakin etulokarien ja sisälokarien välistä pois. Siellä oli itellä varmaan muutama litra pelkkää kuraa -> loksut aivan lahot siitä alareunasta, ja ois jo pitäny vaihtaa uusiin, maalata jne.
>ja onko kilometrimäärä kova korille tai koneelle?
Yksilöitä... Oma vm92 vajaa 400tkm oli jo niin laho että meni paaliin. Kone oli hyvässä iskussa vielä. Ei tarvinnut öljynvaihtovälillä lisätä öljyä, eikä huohottanut ylimääräisiä, eikä mitään vuotoja. Voi siis sanoa että 400tkm menee AAZ:lla heittämällä.
joku 100-130hp ilman nestepään vaihtoa, isommalla nestepäällä helposti 150-200hp. Nuo tehot siis ihan perus Garret T03 tai KKK K24:llä). Kytkin alkaa luistaa vaan aika helposti. TDI:ssä on vakiona isompi kytkin...Normaalia maantieajoa 100-130hp tehoilla (itellä 40tkm kokemusta) vakiokytkn kestää aivan helposti, eikä tunnu luistavan, mutta kunnon rääkillä, peräkkäisillä 0kmh-X kiihdytyksillä itellä antautu kytkin aika nopeasti, otti vissiin lämpöä ja halkes.
>eikö nuo kolmoskoppaiset ole myös kovia ruostumaan?.
on, mutta niihin taisi tulla koriin vähän sinkkiäkin jostain x/96 tai x/97 kohdilta
>voiko ruostumista ehkäistä säännöllisellä pesulla ja vahauksella?
suolat kannattaa pestä pois kyllä...ja tässä tapauksessa moskat kerätä ainakin etulokarien ja sisälokarien välistä pois. Siellä oli itellä varmaan muutama litra pelkkää kuraa -> loksut aivan lahot siitä alareunasta, ja ois jo pitäny vaihtaa uusiin, maalata jne.
>ja onko kilometrimäärä kova korille tai koneelle?
Yksilöitä... Oma vm92 vajaa 400tkm oli jo niin laho että meni paaliin. Kone oli hyvässä iskussa vielä. Ei tarvinnut öljynvaihtovälillä lisätä öljyä, eikä huohottanut ylimääräisiä, eikä mitään vuotoja. Voi siis sanoa että 400tkm menee AAZ:lla heittämällä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa