Elikkäs, vanha pumppu alkaa olemaan lopun eellä ja sattumoisin kaverin tallista löytyisi vähän käytetty pumppu 2004 vuoden dieseli audista. Pumppu näyttäisi näin pikaisesti katsottuna olevan päällepäin samanlainen, mutta pumppujen koodit eroaa vähäsen.
Vanha: ZF 8DO 145 156K, 4 / 33 / 97 / 110 bar
Uusi : ZF 8EO 145 155N, 4 / 33 / ? / 120 bar
Kertokaapa joku viisampi uskaltaako tuommosen mennä laittamaan paikoileen kun max paineentuotossa on 10 bar eroa? ja mahtaakohan olla suurempi eroja muutenkaan vaikkakin muutama numero / kirjain eroaa toisistan?
Passat 1.9tdi -98 ohjaustehostimen pumppu
Valvoja: ffp jäsenet
Etka näyttäisi että kyseistä 8E0 alkuista pumppua on käytetty A4 Audeissa jo 2001 lähtien ja väittäisi paineen olevan sama 110bar... Passatissa taasen on käytetty tuota samaa pumppua niin kauan kuin kone on ollut pitkittäin eli onkos se jonnekin 2005-06 tienoille...
Mutta jos pumppu on kuitenkin bolt on niin tuskin siinä kauhiasti menettää jos kokeilee...
Mutta jos pumppu on kuitenkin bolt on niin tuskin siinä kauhiasti menettää jos kokeilee...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 14 vierailijaa