Eli asia ollu jo jonkin aikaa ajankohtainen, nyt enemmin... Alkaa tuo vauhtis olemaan sen verran loppu.
Ilmeisesti 170hp version vautis kytkimineen käy tuohon 140hp koneen perään suoraan?
Mutta onko siitä mitään iloa?
Tuon kovan vauhtipyörän kanssa vähän niin ja näin, en ole ite ikinään päässy ajaa sellaista tdi:tä missä on kova vauhtis... Ilmeisesti vaan äänekkäämpi.
Mutta nuo halvemmat toteutukset aiheesta ei juurikaan aiheuta juhlimista väännönkestollaan?
Ainakin tuo alkuperäinen kestää momenttia ihan kohtuullisesti. Omassa on 180hp/400nm
ja lähetellyt tuota joitakin kertoja paikaltaan. Niin mustaa se jättää, eikä kytkin luista.
niin 4motion/1700kg omamassa
Kytkinpakettia on tullu selailtua ympäriinsä. Mutta ei ihan kiinnosta 4 numeroista summaa invenstoida siihen.
Väännön kesto mitä haen on luokkaa 500nm ja kestoikä vähän enemmin kuin muutama kymmen tuhatta...
Kiinteä limppu olis siinä mielessä parempi ettei tulevaisuudessa tarvis uusia kuin pelkkä levy ja asetelma.
Itse vaan löysin vähän heikosti ko sarjoja, siis järjellisen hintaisia.
Vinkkejähän tässä laivataan :D[/code]
Golf 5 140hp ja 170 hp kytkinten erot, vai kiinteä vauhtis.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa