Kummin päin oletta asentanut pumppuun määränsäätimen holkin? Eli se mikä tulee männän ympärille.
Tässä kuvassa koneistettu puoli on pumpun päästä pois päin:
http://pics.tdiclub.com/members/drivbiw ... hamber.jpg
Tässä kuvassa taas koneistettu puoli on päätä kohti:
http://bricofoy.free.fr/voiture/pompe/dsc05381.jpg
Holkin koneistettu reuna mäntään on terävä kun taas toisella puolella se on viistetty. Eli vaikuttaa varmasti syötön määrään, mutta kumpaa AFN:n ecu on tottunut säätämään?
Pumppu oli osina pöydällä, auto ei tietty käynnisty sen jälkeen... Käänsin eilen holkin noin päin kuin tossa jälkimmäisessä kuvassa. Ei käynnisty vieläkään. Löpöä tulee suuttimille, mutta määrästä en tiedä. Turha vaan säädellä määränsäädintä jos holkki on väärinpäin? Nokkalevyn olen tarkistanut jo muutaman kerran, se on oikeinpäin.
Kummin päin määränsäätimen holkki?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa