Uusi löpösinuodatin mallia tarvike paikoillaan ja uusi alkuperäistakaisku.
Ontuen käynnistyy ja hetken tyhjää käytyään alkaa kakomaan ja käy hetken kuin kolmella ennen sammumista.
Tämän jälkeen ei veetullakaan käyntiin.Tai no kun startilla pyörittää 2 minuuttia niin taas sama samalla kaavalla.. ;)
Laitoin läpinäkyvän letkun suodattimen tulosta tukillle ja ilmaahan siellä kulkee. Kun antaa kaasua niin oikein ryöpyllä tulee sen hetken.
Tyhjäkäynnillä kun suodatinta heilauttaa telineessään niin ilmaa syntyy letkuun..Suodattimen pohjaroppu kiinni kunnolla.
Tuossa tololinjassa on näköjään samanlainen pikaliitin kun tullaan auton alta konehuoneeseen kuin on tankin päällä olevat tulo ja paluu.Alkaako nämä vanhemmiten valskaamaan?
Minkälaiset liittimet on jäähdytyselementissä auton alla? Onko tämä jäähdytyselementti tulo vai paluupuolelle kytketty alunperin?
Kyseessä nyt siis Golf IV vm.2000 85kw
1.9tdi PD Ilmavaivaa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Mitähän hyötyä olisi tankista tulevaa ainetta jäähdyttää?
Pumppusuutin moottorissa polttoaine menee tandempumpun läpi kanteen kannesta suuttimille ja paluukierto kannen kanavissa suodattimelle ja tankkiin.
Tässä kierrossa polttoaine on paluu lämmöltään +80 astetta, tämä yhdistettynä siihen että tankissa on vähän ainetta saattaa aiheuttaa muovitankin sulamisen tai ainakin sillä perusteeella tuo lauhdutin siellä on..
Pumppusuutin moottorissa polttoaine menee tandempumpun läpi kanteen kannesta suuttimille ja paluukierto kannen kanavissa suodattimelle ja tankkiin.
Tässä kierrossa polttoaine on paluu lämmöltään +80 astetta, tämä yhdistettynä siihen että tankissa on vähän ainetta saattaa aiheuttaa muovitankin sulamisen tai ainakin sillä perusteeella tuo lauhdutin siellä on..
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa