Pumppusuutimen "Ball Pin" AVF vs AJM --> suutin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

Pumppusuutimen "Ball Pin" AVF vs AJM --> suutin

ViestiKirjoittaja gryger » 8.12.2012 17:02

Kysymyksiä ennen suuttimien nostoa

Onko AVF moottorin suuttimien irtonatsa minkä muotoinen? Omassa AJM moottorissa vaihdettu AVF suuttimet ja tästä natsasta ei ole nyt tietoa onko avf omat vaiko vaihdettu ajm suuttimista.
Onko noissa keuínuvipoissa eroja tämän natsan vasteen osalta? Onko natsat mitä materiaalia ja kuinka kuluvia osia?
Mietin vain suuttimien säätöä jos natsat kuluneet kukin mitenkin ja mitta heittää. Jos puoli kierrosta pojaamisesta vedetään auki ja lukitus niin riittääkö korjausarvot /suutin?


Korjausarvot tyjäkäynnillä nyt, ihmetyttää nuo 1 ja 2 pytty kun noinkin paljon eroa vai onko nämä kuinka tarkkoja kun max arvot vielä kaukana näistä kuitenkin.
1cyl. -0,9
2cy. 0.9
3cyl. 0,3
4cyl 0,45

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 8.12.2012 22:04

Nykyään myydään vaan niitä uudemman mallisia, ne vaihdetaan suuttimen päähän ja myös keinuvipuun, joten ei sinällään väliä kun vaihtuvat kyllä kerralla oikeaksi. Vanhoissa suuttimen päässä on pallopää ja uudemmassa suuttimen päässä on kupera pää. Noi kannattaa siis vaihtaa aina kun suuttimia käytetään irti, ovat kuluvia osia.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa