Moro,
Moottori sano hei hei seuraavasta vehkeestä -00 VW Golf 1,9tdi 4-motion AGR koneella.
Nytten siis hakusessa uutta konetta ja tuntuuhan noita AGR koneita löytyvänkin.
Mutta kysymyksenä siis, mitä pitäisi ottaa huomioon konetta etsittäissä. Lähinnä onko eroa jos tuleva AGR kone ei ole 4-motionista?
Olen hyvin kiitollinen, jos saisin pikaisia ja asiantuntevia vastauksia.
-Sami
4-motion moottorin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Jeps, kone sano sopimuksen irti, kun suutin katkesi ja laitto venttiilit paskaksi ja sitä kautta sitten vielä alakerrankin... Muuten pitäisi kunnossa laitteet siis olla.
Mitenkäs noi kytkimet menee, mahtaako käydä päikseen vaihtamalla entisestä? Lähinnä mitä ite kuullut, että 4-motionissa ilmeisesti hieman erilainen.
Ja hyvä kuulla, että AGR koneet pitäisi käydä siis suoraan vaihtamalla vain. Toki ainahan sitä yllätyksiä tulee, mutta jospa niistä selvittäis!
Mites loota, meneeköhän se suorilta?
Mitenkäs noi kytkimet menee, mahtaako käydä päikseen vaihtamalla entisestä? Lähinnä mitä ite kuullut, että 4-motionissa ilmeisesti hieman erilainen.
Ja hyvä kuulla, että AGR koneet pitäisi käydä siis suoraan vaihtamalla vain. Toki ainahan sitä yllätyksiä tulee, mutta jospa niistä selvittäis!
Mites loota, meneeköhän se suorilta?
Vaihda vaan se motti jos et ole ennen ropannu noita. Tulee varmaan halvemmaksiki ku alkaa ostaan/ kunnostaan kantta ja alakerran hiluja mitä nyt sattuu oleen sökönä.
Siihen sitte käy mikä vaan ainaki seuraavista perusmoottoresita: AGR,ALH,ASV, AHF. Perusmoottorit käy ristiin. Pumppu, pakosarja, turbo jne on ehjää niin hommaat "nakun" perusmoottorin jostaki vain Ihan sama onko pitkittäin, poikittain vai päällekkäin kun saat omasta rikkinäisetä kaikki tarvittavat osat. Ei pitäis olla kovin monen sadan tikki. Jos ei menny kolmossuutin sököksi niin muut maksaa romiksella "ei mitään". en ole koskaan vaihtanu imusarjan, pakosarjan enkä oikeastaan muitakaan tiivisteitä ja aina on pitänyt. Näin itse tekisin.
Siihen sitte käy mikä vaan ainaki seuraavista perusmoottoresita: AGR,ALH,ASV, AHF. Perusmoottorit käy ristiin. Pumppu, pakosarja, turbo jne on ehjää niin hommaat "nakun" perusmoottorin jostaki vain Ihan sama onko pitkittäin, poikittain vai päällekkäin kun saat omasta rikkinäisetä kaikki tarvittavat osat. Ei pitäis olla kovin monen sadan tikki. Jos ei menny kolmossuutin sököksi niin muut maksaa romiksella "ei mitään". en ole koskaan vaihtanu imusarjan, pakosarjan enkä oikeastaan muitakaan tiivisteitä ja aina on pitänyt. Näin itse tekisin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa