Golf iv tdi pumppusuuttimen johtosarja

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

VHarryB
uusi tulokas

Golf iv tdi pumppusuuttimen johtosarja

ViestiKirjoittaja VHarryB » 9.9.2012 13:06

Elikkäs sellainen ongelma alkanut Golfia (iv atd 03) vaivaamaan, että nykii ja täristää kylmällä koneella. Tuntuu myös käyvän huonosti, mahdollisesti käy kolmella pytyllä. Vika korjaaantuu kun kone lämpeää 80-90 asteeseen ja käynnistää moottorin uudestaan.

Ajattelin lähteä liikkeelle pumppusuuttimen johtosarjan liittimien kiristämisellä. Elikkäs venttilikoppa olisi auki Golfista ja nyt pitäs suuttimien sähköliittimet saada irti, muttei vaan meinaa onnistua. Voisiko joku homman tehnyt neuvoa kuinka liittimet saa irti. Kiitos.

Terveisin,

Vesa

VagMan
-

ViestiKirjoittaja VagMan » 10.9.2012 21:47

Ne lähtee kyllä ihan nyppäsemällä irti mutta ovat aika tiukassa..

VHarryB
uusi tulokas

ViestiKirjoittaja VHarryB » 11.9.2012 11:35

Kiitokset vastauksesta! Nyt on sitten uusi johtosarja laitettu ja auto tuntuisi toimivan normaaalisti.

janput77
uusi tulokas

ViestiKirjoittaja janput77 » 27.11.2012 21:57

Hei! Minulla on samanmoinen VW Golf IV 1.9TDI vm 2003 ja viime viikolla alkoi samantyyppiset ongelmat. Minulla kylmänä kyllä käy 4:llä sylinterillä, mutta kun saa lämmöt n. normaaliksi, niin käyntiääni muttuu epätasaiseksi ja kone alkaa täristämään. Ongelma itse asiassa (ainakin väliaikaisesti) häviää sammuttamalla kone ja käynnistämällä uudelleen. Ajattelin myös että voisi olla johtosarjassa vikaa, koska pumppusuutin kuitekin toimii välillä. Vikakoodit sanoo kanssa sylinteri ykkösessä olevan häikkää; joko suuttimessa tai johtosarjassa. Vaihdoitko johtosarjan itse, oliko millainen homma? Onnistuuko "keskitason tee-se-itse mieheltä"? :)

veksu
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja veksu » 30.11.2012 8:19

kyllä se pitäisi onnistu vaikka keskitasona altakin vähän.
ei ole kovin kummoinen homma vaihtaa.
ja koodit sulla vittaa juurikin johtosarjaan.

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”