Onko kellään kokemusta näistä ebayn halpa turboista. Siis hintaanhan sisältyy vain sisukset, sehän ei pitäisi kovin kummoinen homma olla. (kerran vnt-siivet puhdistaneena) :D Hintaan nähen olisi aika edullinen maksaa se 150€ sisuksista ku 800-900€ uudesta turbosta.
Tarviiko näihin mitään erikoista vai voiko vaan lykätä suoraan paikoilleen?
Alla esimerkki
http://www.ebay.com/itm/NEW-Garrett-Tur ... 777wt_1139
VNT-Turbot & Ebay
Valvoja: ffp jäsenet
Kokolailla juuri noin jos pesät ja vnt-rojut on ehjät, ilman tasapainotusta kestoikä tosin saattaa olla huonoimmillaan vain muutamia satoja kilometrejä, tuuristaan kiinni. Tasapainottamalla varmaan ihan soiva kampe, joskin materiaalit ja viimeistely on myös arpaa --> todellinen kestoikä ja saavutettu säästö / hyöty = ?
Onko kokemuksia tullu näistä kiinan vnt ahtimista tekeekö niillä mitään?
Kiinnostais tämmönen heittää atd moottoriin kiinni. Ilmeisesti pitäs sopia ihan heittämällä?
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Seat- ... 904wt_1265
E: vai onko toi peräti aito garrett joka on korjattu?
Kiinnostais tämmönen heittää atd moottoriin kiinni. Ilmeisesti pitäs sopia ihan heittämällä?
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Seat- ... 904wt_1265
E: vai onko toi peräti aito garrett joka on korjattu?
Tuossahan nuo kaikki tiedot lukee ilmoituksessa kun ottaa silmän käteen ja lukee. Kunnostettu, hintaan lisätään 119€ pantti joka palautetaan kun vanha ahdin palautuu tavarantoimittajalle. Ahtimella 12kk takuu.
Kunnostettu = ei uusi mutta voi hyvällä tuurilla toimiakin moitteetta, epävarmuuskerroin toki suurempi kuin uudessa vastaavassa. Tähänkin pätee vanha sanonta "ei ole ilmaisia lounaita".
Kunnostettu = ei uusi mutta voi hyvällä tuurilla toimiakin moitteetta, epävarmuuskerroin toki suurempi kuin uudessa vastaavassa. Tähänkin pätee vanha sanonta "ei ole ilmaisia lounaita".
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa