ALH koneella oleva golf IV vm-00.
Pumppu vetää ilmaa reilusti varsinkin korkeilla kierroksilla ja todenäkösesti tuo suodattimen paluupuolen T-haaral liitos vuotaa.
Suodattimen vaihto olisi muutenkin ajankohtasa ja ajattelin voisinko vaihtaa suodattimen sellaiseen malliin missä tuota liitos kohtaa ei ole?
Eli minkä auton tai mallin suodatin käy tuohon tilalle?
Polttoaineseuodattimen mallin vaihto. Mikä käy tilalle? ALH
Valvoja: ffp jäsenet
Onkohan tuon Mk2 suodattimen "tehossa" mitään eroa vakioon nähden? Tuleeko tämän läpi polttoainetta yhtä hyvin kun vakion? Kyseinen auto on pieni viriviri projekti kanssa, niin en tahtoisi mitään "pullonkauloja" polttoainepuolelle..
JukkaA: Sulla on polossa sama kone, kun minulla? Oletko itse toteuttanut joitan muutoksia polttoaineen tulopuolelle?
JukkaA: Sulla on polossa sama kone, kun minulla? Oletko itse toteuttanut joitan muutoksia polttoaineen tulopuolelle?
Mulla loppui ilman tulo kun uusin noin puolmetriä polttoaineputkea ennen suodatinta...
Siellä on sellaiset pikaliittimet joiden tiivisteen alkaa valskata iän myötä.
Laitoin sen loppupätkän sitten kumiletkulla. Suodattimen ja sen paluuventtiilin uusin ensin, ei auttanut.
En sitten tiedä onko golffissa samoin, luulisin että on...
Siellä on sellaiset pikaliittimet joiden tiivisteen alkaa valskata iän myötä.
Laitoin sen loppupätkän sitten kumiletkulla. Suodattimen ja sen paluuventtiilin uusin ensin, ei auttanut.
En sitten tiedä onko golffissa samoin, luulisin että on...
Jos ja kun golfffissa on samanlaisilla pikalittimillä tehty polttoainelinjat kuin omassa seatissa niin ne kaikki rupeaa vuotamaan ajan kanssa, kun niiden sisällä oleva o-rengas haurastuu. Jos haluat suht ilmattoman systeemin niin vedä koko putkitus tankilta pumpulle uusiksi ja laita tuo g2 td kahdella lähdöllä oleva suodatin. Putkeksi polyamidiputkea kovuus 11 tai 12, liittimet normi hydeliittimet, tukiholkit putken sisään. Noin itsellä ja hyvin on pelannut.
Riippuen Louke asuinpaikastasi. Hiflex, Teollisuus Etra, lisäksi paikalliset hyde ja pneumatiikkaliikkeet.
Ja lukaisepas vielä tämä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=144852&highlight=
Ja lukaisepas vielä tämä:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=144852&highlight=
On tuosta kuvia olemassa ja oli tarkoitus tehdä siitä pikku projektikuvaus, kun on niin usein kysytty aihe täällä. Itse olen vain niin käsi noiden photobucketien jne. kanssa. Siksi tuo on jäänyt. Katsotaan josko sitä saisi sellaisen aikaan. Pitäisi tuota projektikuvaustakin saada vihdoin eteenpäin. Laita mulle yv:nä meiliosoitteesi niin saat kuvia pahimpaan hätään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”