Yrkkäilin vaihdella tuohon ysikutoseen tdi (1z) passattiin ruiskusuttimia, Ois riittäny vaikka edes jos oisin saanu kolmossylinterin (käämi poikki) irti, mutta ei,
Tein tilaa operaatiolle irrottelemalla hehkujohtimen, suojamuovin kiinnitysraudan ja ruiskuputken.
2kpl melko laadukasta 15mm kiintoavainta menetti leukansa ja yhden heiveröisen huonekaluputken sain taivuteltua urakassa, kunnes usko lopahti. Iskin rojut kasaan ja baanalle.
Nyt ihmetellään, millä ihmeellä ne jotkut niitä suuttimiansa irroittelee.
Auttaisiko ottaa suuttimien juuresta kiinnityshaarukat irti ja ajella autolla jonnii verran ja jos joku vielä pajavasaralla moukarois niitä runkoja samalla O_o
Tai tekiskö joku homman mulle, suuttimet on jo ostettu, tiivisteethän siihen vielä varmaan menee.
Yritin soittaa paikalliselle vag specialistille, Lamminsalolle, mutta numero ei vastaa.
Jos jollakin olisi aikaa Juuka- Joensuu sektorilla tai kyllähän auto ajamalla kulkee lähialueillekin. Eikä tartte ilmaseksi autella ;)
suuttimien vaihtelua/yritystä..
Valvoja: ffp jäsenet
Vetovasaralla se lähtee. Diesel spesialistit hitsaa sopivan mutterin vetovasaran päähän. Toki auttaa jos niitä liuottelee muutaman päivän CRC:llä tai vastaavalla.
Onko sulle ostettu koko suuttimet vai pelkät kärjet? Jos vaihdat kokonaiset suuttimet niin voit käyttää kupariprikat uudelleen kun ne hehkuttaa ensiksi punahehkuun.
Mulla on todennäköisesti käyntii tällä tai viimeistään ensiviikolla Joensuu - Juuka -akselilla. Laita privaa jos tartteet apuja.
Onko sulle ostettu koko suuttimet vai pelkät kärjet? Jos vaihdat kokonaiset suuttimet niin voit käyttää kupariprikat uudelleen kun ne hehkuttaa ensiksi punahehkuun.
Mulla on todennäköisesti käyntii tällä tai viimeistään ensiviikolla Joensuu - Juuka -akselilla. Laita privaa jos tartteet apuja.
-
- -
- Viestit: 101
- Liittynyt: 31.3.2008 9:32
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa