Motonetin 84-1729 kytkin -00 agr Cordobaan?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

Motonetin 84-1729 kytkin -00 agr Cordobaan?

ViestiKirjoittaja pertti108 » 1.5.2012 17:53

Käykö motonetin 84-1729 kytkin 2000 agr Cordobaan? Onko valeon orkkis just tuo 220 mm? Laskin, että piisais vakio, jos vaan löytäis jostain halvalla.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 1.5.2012 18:05

Äitille laitettiin AGR ibizaan Sachs Power paketti, sopii suoraan ku tossa on 99% varmuudella kiintee vauhtipyörä jo valmiiksi. On toki jonku kympin vakioo kalliimpi, mutta kytkinpoka on sen verran kallis teettää, että noissa osissa ei miusta kannata hirveesti säästää.

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 2.5.2012 17:03

Ai että olis vakiona kiinteä ?
Tunnistaako jostain purkamatta kumpi vauhtis siellä oikeasti on?

Eli itsellä samanlainen kulkine ja yli 400tkm takana, joten kytkinremppa tuskin kovin kaukana enää on...

muoks.. Tarkoitatko Jukka tätä: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=84-2070

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 2.5.2012 18:18

Kyllä sie 400t ajetusta tietäisit jos siellä olisi kaksoismassa! Juuri tota pakettia tarkoitin.

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 2.5.2012 18:27

kai siellä sitten on kiinteä vauhtipyörä (vaikka olen tähän asti toisin luullut), kun ei mitään oireita ole havaittavissa :)

muoks... hetken kun kaivelin..
agr moottori numeroon 445649 ja alh numeroon 220000 asti pitäs sopia.. uudemmissa sitten lienee kaksoismassa.
Tuolta on tieto peräisin:
http://webcat.sachs.de/index.asp?SPR=13 ... GE=top.asp
Viimeksi muokannut pete73, 2.5.2012 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 2.5.2012 19:15

Siis mitä? eikö mulla ookaan Valeon schaissea paikallaan?

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 2.5.2012 19:24

Taitaa kaikissa noissa olla kiinteällä vauhtiksella kytkin. Näin ainakin Itellä, numeron perusteella siellä on muuta kuin katologi sanoo, eikä noissa se kytkin oo sitä kaikkein huonointa, helpoimmin luistamaan mallia...

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 2.5.2012 20:00

Niin niin, kiinteä se vauhtis on varmasti. Mutta eikö siinä valeossaki ole kiinteä? Ja jos sattuu se valeo olemaan niin sen levyn koko on sitte jotain ihan mystistä, eikä tuo perinteinen 228?

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 2.5.2012 21:33

eikös se paljon parjattu Valeon setti ole muutossarja kaksoismassan tilalle.... eli ei mitään tekemistä orkkis kiinteän kytkimen kanssa.

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 3.5.2012 9:00

No niin. JukkaA:n neuvoa kuunnellen Sachsin powerit tuleepi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa