Eli pari viikkoa sitten meni yksi vesiletku halki. Jouduin ajamaan ilman vesiä kotiin n. 10km koska keskellä maakuntaa ja sopivasti yöaikaan... Lämmöt viisarin mukaan normaalissa(tosin eihän siellä ollut nestettä mitä mitata). Hain uuden letkun ja ilmailin järjestelemän. Nyt pari viikkoa ajellut, niin aloin aamulla haistelemaan makeaa hajua kabiinissa. Myös nestetaso tippunut alarajaan tässä kahden viikon ajojen aikana. Ajon jälkeen ylävesiletku kivikova.
Mahtaako olla kansiremontti tiedossa vai mikä olisi. Mielestäni ei aikaisemmin noin kovana ylävesiletku ole ollut... Mihinkään korjaamolle ei ole tarkoitus viedä, lämmin talli missä saa lattialla mukavasti remontit tehtyä :D
1.9TDI AHU jäähdytysjärjestelmän paineet
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Mikäs tuon paisarin korkin toimintaperiaate on, kun yön jälkeen oli vieläkin letkut kovina. Avasin korkin ja pihautti paineet pihalle. Ajoin 40km töihin ja letkut aivan normaalin tuntuiset. Äsken ajoin kotiin niin taas letku kovana, tosin alavesiletku pehmeä ja aivan kylmä. Ettei vaan termostaatissa olis jotain vikaa?? Eli siis ylävesiletku tulikuuma ja alavesiletku/alhaalta paisariin tuleva ihan viileitä...
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 4.11.2009 7:56
Olikin jo turha toive joku termostaatin jumittaminen. Eilen jouduin tulemaan "vähän" reippaampaa nopeutta kotimatkan niin olihan se alavesiletkukin lämmennyt ja kovettunut...
Pitäisikö tuon paisarin korkin päästellä ylimääräisiä paineita pihalle, vai pelkästään nestettä läpi sinne ylivuotoputkeen. Nestettä kun meikäläisen vehje ei ole pihalle syljeksinyt.
Pitäisikö tuon paisarin korkin päästellä ylimääräisiä paineita pihalle, vai pelkästään nestettä läpi sinne ylivuotoputkeen. Nestettä kun meikäläisen vehje ei ole pihalle syljeksinyt.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa