onks kellään kokemuksia Hellsten AB:n vaihelaatikoista??
ite hommasin sieltä uuden laatikon ja takuuta piti olla 1 vuosi tai 40tkm.
no mulla se kesti kaikki 10tkm :/ no net tuumas ett takuu ei korvaa korjausta koska moottorin tärinä on laatikon hajottanu. jote se ei ole laatikossa vika? samalla tuumasivat ett kyseisiä laatikoita on nyt vähänajan sisällä hajonnut muitakin kyseiseen värinää?? joten jos jollakulla on vastaavia kokemuksia nii ois mukava kuulla.
passatin vaihteisto
Valvoja: ffp jäsenet
Ilmeisesti laatikko on purettu ja on tiedossa mikä sieltä on hajonnut? Jos vika on kytkinakselissa tai sen laakereissa, niin varsinkin noilla tehoilla on täysin mahdollista että on moottorista johtuvaa.
Hommasin itse syksyllä omaan Passattiin uutta laatikkoa ja Hellsten oli silloin sen verran kallis, että hommasin käytetyn laatikon Saksasta. Se osoittautui kuitenkin vialliseksi ja toinen käytetty löytyi sitten kotimaiselta Automor Oy:ltä. Omassa alkuperäisessä laatikossa oli 6v laatikoiden yleinen pinionilaakerivika ja Saksasta tulleessa vaikuttaa olevan vikaa kytkinakselin laakereissa vaikka sillä ei pitänyt olla ajettu kuin reilu 40tkm.
Hommasin itse syksyllä omaan Passattiin uutta laatikkoa ja Hellsten oli silloin sen verran kallis, että hommasin käytetyn laatikon Saksasta. Se osoittautui kuitenkin vialliseksi ja toinen käytetty löytyi sitten kotimaiselta Automor Oy:ltä. Omassa alkuperäisessä laatikossa oli 6v laatikoiden yleinen pinionilaakerivika ja Saksasta tulleessa vaikuttaa olevan vikaa kytkinakselin laakereissa vaikka sillä ei pitänyt olla ajettu kuin reilu 40tkm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”