Eli tuo aaz:ta alkoi tänään nostelee normaalissa matkaajossa lämpöjä, lämpömittarin viisari menee melkein tappiin. Siitä kun ottaa tien sivuun niin lämmöt asettuu nopiaa kohilleen.
Kaupunki ajossa ei mitään ongelmaa. Syyläriä en oo tukkinu, ja nesteet ei jäädy..
Autohan on tekniikan vaihto -89 caddy ja näillä pakkasilla kylmä. Eka aaz:ta joka on oikeesti kylmä.
Niin ja flekti ei toimi, mutta pakkasta -26astetta että ei kyllä pitäis lämpöjen nousta jos tuo rottelo ehjä on.
Syöttöjä ja ahtoja hieman nostettu ja aikasemmin pelannu oikein.
Mistä lähtä ehtii vikaa, näin aluksi? Voisko olla vaan että neste ei kierrä kunnolla? Aikaisemmin ei lämmöt noussu punarajoille vaikka veti pitempiäkin vetoja kaasu pohjassa.
Niin ja lämmöt alkaa nousee vasta kun ajaa lämpimänä 80-100km/h jonkun 10kilometriä.
AAZ nostaa lämpöjä ajossa
Valvoja: ffp jäsenet
Jos nesteet ei jäädy niin termostaatti vois tulla mieleen(näilläkin pakkasilla?) tai sitten kannesta vois vuotaa? Tai sitten se mukavin mikä yhdessä autossa oli, eli jakopään puoleinen sylinteri halki ihan lohkon ulkopintaan asti :( ja nosti lämmöt kelillä kuin kelillä kun yli 80 mentiin vitosella...tarkista tuleeko painetta jäähdytysjärjestelmään, sillä kai tuo kansivuoto tai lohkon ehjyys selviää.
Tietenkin jos lämpöä ei tule sisälle niin voihan siellä olla tukos jossain tai vesipumppu sökönä.
Tietenkin jos lämpöä ei tule sisälle niin voihan siellä olla tukos jossain tai vesipumppu sökönä.
Viimeksi muokannut MJ, 3.2.2012 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mittari kyllä menee, mutta ei oo keittäny vielä ainakaan.
Paine on järjestelmässä.. Voiko tuo mittari "virhe" tulla yhtäkkiä? se siinä just ihmetyttää kun hitaammissa nopuksissa ei lämmöt nouse samallalailla.. Vai enkö ajanu vaan tarpees..
Pikku teillä kävin lenkin ja kierrätin kolmosella ja nelosella, mut lämmöt ei nouse ainakaan liikaa.. Ja sit taas siellä 80-100km/h niin nousee ..
Edit: Ja on 5 vaihdetta että ei kierrä älyttömiä noissa nopeuksissa.
Edit:2 Moniurahihna on melko huonossa hapessa, mutta ei luista kun startatessa että tuskin sekään vois vaikuttaa.
Mites tuo paissarin korkki?
Paine on järjestelmässä.. Voiko tuo mittari "virhe" tulla yhtäkkiä? se siinä just ihmetyttää kun hitaammissa nopuksissa ei lämmöt nouse samallalailla.. Vai enkö ajanu vaan tarpees..
Pikku teillä kävin lenkin ja kierrätin kolmosella ja nelosella, mut lämmöt ei nouse ainakaan liikaa.. Ja sit taas siellä 80-100km/h niin nousee ..
Edit: Ja on 5 vaihdetta että ei kierrä älyttömiä noissa nopeuksissa.
Edit:2 Moniurahihna on melko huonossa hapessa, mutta ei luista kun startatessa että tuskin sekään vois vaikuttaa.
Mites tuo paissarin korkki?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa