Passatissa (BXE) jakoremmi antautui ennen aikojaan ja kansi kaipaa hieman remonttia.
Kansi on purettuna merkkihuollossa ja korjaus arvio koko touhulle 2500-3100e.
BKC kansia löytyy kohtuulliseen hintaan täydellisenä ja vähän ajettuna,
mutta onko kellään faktaa meneekö heittämällä paikalleen?
Samoja varaosanumeroita on, mutta onko muita eroja?
Remmillä ikää reilu kaksi vuotta ja kilometrejä takana noin 80tkm.
Varaosatakuu ummessa eli maahantuojalla ei kiinnostusta lähteä projektiin mukaan.
Edellinen jakopään remontti vesipumppuineen tehty merkkihuollossa.
Remmin vaihtoväli ohjekirjan mukaan 150tkm, merkkihuollon suositus 120tkm ja kun
maahantuojan päätös tuli niin suositus putosi 90tkm, erikoista :)
BKC ja BXE kansien erot?
Valvoja: ffp jäsenet
Varaosanumero
Tarkistettu varaosanumerot ja samat ovat.
Itellä katkes kuukausi sitten asz:t koneesta remmi joka oli vaihdettu 3.3.10 ja ajettu vain 60tkm. Onneksi venttiilit oli painunut ihan nätisti kanteen ja siitä selvettiin normaaleilla kansitöillä. Ebaysta tilasin nokkasetin, pumppusuuttimien tiivisteet ja kaikki muut osat hain varaosaputkasta paitsi pumppusuuttimien pukkien pultit otin marmorilta. Hintaa harrastukselle tuli hieman päälle 1000e kun itse pikku hiljaa laittelin kasaan (tasan kuukausi meni, eli eilen sain savut). Mitään ihmeellistä jakopäästä ei löytynyt eli ilmeisesti remmi oli tullut vaan tiensä päähän, tosin vajailla kilometreillä. :(
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 17 vierailijaa