1.9d ->
Valvoja: ffp jäsenet
Golf/Jetta 2 iskarit käy, mutta en laittais. Toledo painaa kuitenkin toista sataa kiloa enemmän. Golf3/Vento -1994 iskarit käyvät myös, niissä varmaan painotkin sattuvat paremmin. Tarvikkeena ovat kyllä aika lailla samassa hintaluokassa kaikki, että sama kai se on ostaa ihan Siittimeen tarkoitetut jouset, vai?
Sit toinen kova tehonlisäysvinkki jo mainitun linkin lisäksi on egr:n poisto ja imusarjan putsaus.
Sit toinen kova tehonlisäysvinkki jo mainitun linkin lisäksi on egr:n poisto ja imusarjan putsaus.
Syöttöä kestää lisätä niin kauan kuin auto menee savutustestistä läpi.
Helpoin viritystapa, jolla saa jotain konkreettista aikaiseksi, on turbotus. AAZ-koneen kamppeet käyvät suoraan, elikä pumppu, pakosarja + turbo (+ imusarja).
Jos meinaat leimata turbomuutokset, vaihda koko kone AAZ:n.
Tuossa 1Y.ssä on 64 hv vakiona. Jos virittämällä vaparia saat irti vaikka 70 hv, onhan siinä 10 prosenttia lisää.
Kuitenkaan 1200 kg auto ei tuolla koneella kovin kummoisesti liiku, nimim. kokemusta on.
Helpoin viritystapa, jolla saa jotain konkreettista aikaiseksi, on turbotus. AAZ-koneen kamppeet käyvät suoraan, elikä pumppu, pakosarja + turbo (+ imusarja).
Jos meinaat leimata turbomuutokset, vaihda koko kone AAZ:n.
Tuossa 1Y.ssä on 64 hv vakiona. Jos virittämällä vaparia saat irti vaikka 70 hv, onhan siinä 10 prosenttia lisää.
Kuitenkaan 1200 kg auto ei tuolla koneella kovin kummoisesti liiku, nimim. kokemusta on.
http://www.cxoc.net/index.php?topic=12308.0
Kumpi tuo sinun pumppu, bosch vai lucas ?
Lucas vaikeampi säätää?
Kumpi tuo sinun pumppu, bosch vai lucas ?
Lucas vaikeampi säätää?
http://bartebben.com/parts/citroen/xant ... b712c.html
Valo ja pieni peili avuksi, löytyy pumpusta merkki, tuon sinun kuvan mukaan ei kumpikaan syötön säätö ruuvi?
Valo ja pieni peili avuksi, löytyy pumpusta merkki, tuon sinun kuvan mukaan ei kumpikaan syötön säätö ruuvi?
http://www.netikka.net/vepiku/viritys/1.9tdpumppu.JPG
Ensimmäinen säätöruuvi(lukittu/sinetti) nestepään päällä on syötönsäätö, kuvassa näkyy hyvin, puoli kierrosta myötäpäivään riittää?
Ensimmäinen säätöruuvi(lukittu/sinetti) nestepään päällä on syötönsäätö, kuvassa näkyy hyvin, puoli kierrosta myötäpäivään riittää?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa