Uusi turbo Ebaystä
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi turbo Ebaystä
Taitaa olla TDI IV Golffiin kohta turbon vaihto ajankohtainen asia, maailmaa on nähty 430000 kilometriä ja oma puhallin rupeaa olemaan ehtoo puolella. Konetyyppi on AGR. Suomessa näkyy maksavan uusi noin 600 euroa. Ebaytä huvikseen selaillesani huomasin että sieltä saa uuden turbon alle 300 euroa + toimituskulut. Merkki kyllä oli outo. Elikkä onko kenelläkään kokemusta noista Ebayn turboista, tekeekö niillä mitään vai ostaako suomesta puolet kalliimman garretin?
Jos et veikkaa et voi voittaa. Sieltä kun saa jonkun kiina-ahtimen, niin ei kestä 100m pidempää ja hyvällä tuurilla voi saada laatukamaakin. Turbo on vain asia missä ei kannata säästää. Ensin ostaa 300€ turbon ja sitten 600 turbon, niin se on aika kallista.
Jos et uutta halua, niin mulla vapautuu 90tkm ajettu garretti viikon sisään isomman tieltä. Eikä ole välyksiä.
Jos et uutta halua, niin mulla vapautuu 90tkm ajettu garretti viikon sisään isomman tieltä. Eikä ole välyksiä.
Miten se on tuo AGR:n turbo, eli eikö AGR:ssä voi olla Garretin GT15 tai KKK ahdin? Passaako nämä ristiin jos sattuu vahingossa ostaan väärän, eli juurikin toisen kuin mikä autossa on paikoillaan?
Tarkoititko tuolla ebayn turbolla esim. tämmöistä
Tarkoititko tuolla ebayn turbolla esim. tämmöistä
mulla oli muutama vuosi sitten -99 golffi "agr" ja vaihdoin siihen turbon, alkuperäinen oli kkk ja laitoin siihen tuon garretin gt15..eli sama kumpi niin passaa
en myöskään lähtis laittamaan ns kiina-ahdinta, koska ei tiedä mitä materiaalia pesät on ja lähinnä tuo laakerointi että onko joku halppis laakeri joka sit hajoaa ja katkaisee akselin, pahimmassa tapauksessa menee rojut vielä koneeseen asti.
en myöskään lähtis laittamaan ns kiina-ahdinta, koska ei tiedä mitä materiaalia pesät on ja lähinnä tuo laakerointi että onko joku halppis laakeri joka sit hajoaa ja katkaisee akselin, pahimmassa tapauksessa menee rojut vielä koneeseen asti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”