Webasto TT EVO (4.0kW) + 1553 ajastin 1700e
Webasto TT EVO (4.0kW) + T91 k-ohj 2000e
Webasto TT EVO (5.0kW) + 1553 ajastin 1900e
Webasto TT EVO (5.0kW) + T91 k-ohj 2200e
Hydronic d4W S (4.3kW) + miniajastin 1400e
Hydronic d5W S (5.0kW) + miniajastin 1600e
Hydronic d4W S (4.3kW) + easystart R+ radio k-ohj 1700e
Hydronic d5W S (5.0kW) + easystart R+ radio k-ohj 1900e
Hydronic d5W S (5.0kW) + KM10 GSM ohj 2300e
mitä arvon raati suosittelee 1.9 TDI cortoopaan noista?
minulle riittäisi että saisi lämmityksen ajastimella päälle ja laite olisi mahdollisimman huoltovapaa/kestävä...
on pakko laittaa kun autopaikka on epävarma työmaalla....
Webasto vs. Eeperi Seat Cordoba -00
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
Mulla pasuunassa Hydronic d4W S (4.3kW) + easystart R+ radio k-ohj,hyvin pelannut ja lämpöä riittänyt vaikka asensin sen oikealle puskurin taakse,pyörän eteen pystyyn.Letkuille tuli vähän mittaa...
Hinnoista en osaa sanoo mitään kun maksoin omastani jotain 600e,saadaan työpaikan kautta alennukset Wihurille.
Hinnoista en osaa sanoo mitään kun maksoin omastani jotain 600e,saadaan työpaikan kautta alennukset Wihurille.
-
- -
- Viestit: 357
- Liittynyt: 27.5.2006 18:13
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
Taitaa olla 3 tai 4 talvea ollut...
Poltto-aineen lähdön otin ennen suodatinta T-haaralla,mahdollisimman alhaalta etuaisan ja rintapellin seudulta.Suodattimen jälkeen ei saa ottaa kun ei jaksa imeä ainetta sen lävitse.
Ainoa asia mikä on alkanut renaamaan on kaukosäätimen kantama.Antennijohto ilmeisesti poikki,laitoin sen a-pilarin verhouksen alle...Täytynee tutkia asiaa...
Kaikissa poltto-aine käyttösissä lämmittimissä toimivuuden kannalta tärkeää on tarpeeksi pitkä käyttöaika jotta lämmitin saavuttaa käyttölämpötilansa ja karstan muodostus on pientä.
Wihurin kouluttajan mukaan minimi aika olisi 20 min.
Jotta akku pysyisi latauksessa pitää autolla ajaa saman verran kuin lämmitin on ollut päällä.
Poltto-aineen lähdön otin ennen suodatinta T-haaralla,mahdollisimman alhaalta etuaisan ja rintapellin seudulta.Suodattimen jälkeen ei saa ottaa kun ei jaksa imeä ainetta sen lävitse.
Ainoa asia mikä on alkanut renaamaan on kaukosäätimen kantama.Antennijohto ilmeisesti poikki,laitoin sen a-pilarin verhouksen alle...Täytynee tutkia asiaa...
Kaikissa poltto-aine käyttösissä lämmittimissä toimivuuden kannalta tärkeää on tarpeeksi pitkä käyttöaika jotta lämmitin saavuttaa käyttölämpötilansa ja karstan muodostus on pientä.
Wihurin kouluttajan mukaan minimi aika olisi 20 min.
Jotta akku pysyisi latauksessa pitää autolla ajaa saman verran kuin lämmitin on ollut päällä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa