Olen jo aikaisemmin kirjoitellut vaihteisto ongelmasta (01N rempanjälkeen ei liiku...) keskusteluun. Eli turbiinikytkimen lukko ei tunnu toimivan oikein ja luistaa.
tein lisää havaintoja ja lukko pitää täysillä kiihdyttäessä mutta alkaa luistelemaan heti jos kaasua löysäilee. Lisäksi tuli tuo piippaava ääni ja punainen huutomerkki ympyrän sisällä alkaavilkkumaan kojelaudassa jos ajaa montusta tai auto kallistuu tai tärähtelee. veikkaan että se vika löytyy oikeasta takapyörän anturista, koska vika ilmeni pyörän navan vaihdon jälkeen. myös vag-com kertoo jotain siitä. Tässä olis vika raportti. Ajattelin laittaa sen kokonaisuudessaan tänne, jos saisin apuja missä viat piilee kun niitä on useampi.
Chassis Type: 31 - VW Passat B3
Scan: 01,02,03,08,15
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 P
Component: 1,9l R4 EDC 00AG 1629
Coding: 00001
Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 01N 927 733 DG
Component: AG4 Getriebe 01N 4147
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch
04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 AD
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Coding: 0273004282
Shop #: BB 24548
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC S 0.3.2
Coding: 02000
Shop #: WSC 05314
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
35-00 - -
01N Vaihteistossa vikaa YM vikoja. (VAG-COM)
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa