1.9tdi pd axb77kw 5v transportterin viritys?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

1.9tdi pd axb77kw 5v transportterin viritys?

ViestiKirjoittaja tdi rs » 3.10.2011 20:52

ajattelin aloittaa kyseisen auton laittamisen tässä alkutalvesta. teho tavoite olisi noin 200hv.
Mistä lähteä liikkeelle? olisikos palstalaisilla neuvoja. Kansiremontilla aloitan homman. Pitäisikö kantta muokata samalla vai meneekö vakiovirtauksilla? mikä ahdin? mahdollisimman helppo (bolt-on,hybridi) jos vaan joku kävis. Onko kytkintä kiinteällä vp:llä kellään tai tietoa mitkä osat ja mikä limppu olisi hyvä? mites suuttimet? Kysymyksiä on paljon mutta arvostan vastauksia kovasti ja osia saa tarjota

golf
-
Viestit: 319
Liittynyt: 4.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja golf » 3.10.2011 21:09

Pd 150 ahdin , isommat pumppusuuttimien kärjet ja ohjelmointi Findieseliltä.
Noilla pitäis tulla se 200hv. Kiinteä vauhtipyörä ja kytkinsarja vaikka valeolta, esim. turbotec sivuilla on , myös sintteri kytkinlevyllä.
Itsellä samanlainen projekti suunnitteilla.

temee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 24.9.2006 22:30

ViestiKirjoittaja temee » 3.10.2011 23:28

Pessimismi on perseestä mutta siltikin sanon et voi ruveta laatikkoja menee ku leipää noilla voimilla. Se on kuitenki periaatteessa lähes 02A ja kuitenki tavallista raskaamman taakan alla.

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 4.10.2011 6:08

Paljonko ton transportterin laatikon rajat on?

golf
-
Viestit: 319
Liittynyt: 4.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja golf » 4.10.2011 7:37

Ei se ainakaan 150hv 390 nm väännöstä ole vielä hajonnut. Kaksoismassa joskus vähän jyrisee
Kyllä se kestävyys on paljon käyttäjästäkin kiinni.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 4.10.2011 15:30

Nuo Laatikot on oikeesti aika heikkoja.
Omassa kesti eka aski jonkun noin 1000km kun tehoja suunnilleen 200hp/400nm
Toinen kesti jonkun 150km ja kolmannella onkin jo ajettu liki 3000 km.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 4.10.2011 21:07

Millos Putko on T5:n hankkinu? ;)

Valeon settiä ei missään nimessä. Sachs Power tai SRE toimii ja kestää.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 4.10.2011 21:20

Mitäs putkon askeista on mennyt eli hajonnut?

golf
-
Viestit: 319
Liittynyt: 4.8.2003 17:15

ViestiKirjoittaja golf » 4.10.2011 21:50

Saako sachsilta pakettina vauhtipyörää ja kytkinpakettia?

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 4.10.2011 22:10

Sachsin pyörät joutuu ostamaan käytettynä jos jostain löytää tai marmorilta ovh 260,-.

tdi rs
-
Viestit: 27
Liittynyt: 15.3.2007 10:36

ViestiKirjoittaja tdi rs » 18.10.2011 16:21

millaisen setin saa vakio kytkimellä ja isommalla ahtimella.. jos ei ihan alavääntö ohjelmaa tee. esim 2000rpm max300Nm ja sitten ylemmillä kierroksilla 170hv/340-360Nm? Mitä ohjelman tekijät sanoo? meneekö tällein maku uudesta turbosta?

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 18.10.2011 17:04

meneekö tällein maku uudesta turbosta?

Kyllä isommalla ahtimella se teho pyrkii muutenkin sinne ylemmäksi nousemaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa