1Z TDi "kunkkupultin" kiristysmomentti

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Arvidi
-
Viestit: 63
Liittynyt: 29.9.2009 10:08

1Z TDi "kunkkupultin" kiristysmomentti

ViestiKirjoittaja Arvidi » 30.9.2011 15:47

Elikkäs kunkkupultin kiristysmomentista pitäisi saada varmuus.
Autodata antaa 90Nm+180astetta kun taas varaosatiski 120Nm+90ast

Mro
-
Viestit: 509
Liittynyt: 21.3.2009 11:39

ViestiKirjoittaja Mro » 30.9.2011 16:22

Eiköhän tuo molemmilla ohjeilla mene yhtälailla kiinni..

RcTero
-
Viestit: 74
Liittynyt: 14.7.2009 22:42

ViestiKirjoittaja RcTero » 30.9.2011 18:38

kysytään nyt täällä samalla että pitääkö tuohon 1z:aan vaihtaa tuo kampiakselin hihnapyörän kiila jokaisen jakoremmin vaihdon yhteydessä? vai onko se kuinka herkkä tuossa hajoamaan?

Arvidi
-
Viestit: 63
Liittynyt: 29.9.2009 10:08

ViestiKirjoittaja Arvidi » 30.9.2011 19:12

Eikai sielä erillistä kiilaa ole vaan akselissa on kolo johon hihnapyörän väkänen asettuu, Itse vaihdan koska SKFn hihnasarjan mukana tuli uusi pultti


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa