Joo elikkä täs nyt viikon verran on käytelty hakua ja yritetty joka suunnasta saada apua tuon vehkeen kans mutta se ei millään halua käynnistyä.
Koneena on ajm ja tällähetkellä olen uusinut hehkut, sekä LISÄNNYT siirtopumpun, jota ei tankissa aiemmin edes ollut.
Kone lähtee satunnaisesti kylmänä käymään, lämpimänä kerrasta ja käy nätisti, mutta nyt alkavat neuvot loppumaan.
Vikakoodeja ei ole lämpimänä, kylmänä en tiedä, koska auto oli lämmin vikakoodeja mitatessa.
Kertokaa viisaammat mistä suunnasta tätä ongelmaa voi lähteä ratkaisemaan! jotain ensiapuvinkkejä missäpäin vika voisi sijaita etc.
Passat Ajm ei käynnisty
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=14 ... hlight=ajm
Lämpötila anturi, ei saa riittävästi polttoainetta?
Lämpötila anturi, ei saa riittävästi polttoainetta?
joo käynyt mielessä, hankintalistalla seuraavana.. voiko kyseistä anturia testata millään et onko se juuri rikki, vai pitääkö vain koittaa uudella, hinta nyt ei ole paha jos se reilun 10e maksaa mut eriasia löytyykö hyllystä :D nimimerkillä käyttiksenä niin se pitäisi saada pelamaan mahdollisimman nopeesti. :)
mutta JOS anturi on mennyt, niin mikä selittää sen, että se lämpimänä lähtee hyvin käymään..
mutta JOS anturi on mennyt, niin mikä selittää sen, että se lämpimänä lähtee hyvin käymään..
ei lähe käymään vaikka nyppää irti, eli vika ei ilmeisestikkään ole siinä, kuitenkin hehkuvalo palaa pitempään :(
Entäpä kampiakselin tunnistin anturi, hall anturinakin voi varmaan kutsua.. löytyyköhän tuolle jotain testaus menetelmää millä tuon kuntoisuuden näkis.?
EDIT. Vielä tuli mieleen että pitääkö siirtopumpun releen toimia tällätavalla kun tässä toimii, elikkä virrat lyö päälle, ei tapahtu mitään, kun starttaa niin se käy vetotilassa eli päästää virtaa läpi ja samantien vapauttaa, sitten kun on käynnissä niin se on vetotilassa kokoajan. ?
Entäpä kampiakselin tunnistin anturi, hall anturinakin voi varmaan kutsua.. löytyyköhän tuolle jotain testaus menetelmää millä tuon kuntoisuuden näkis.?
EDIT. Vielä tuli mieleen että pitääkö siirtopumpun releen toimia tällätavalla kun tässä toimii, elikkä virrat lyö päälle, ei tapahtu mitään, kun starttaa niin se käy vetotilassa eli päästää virtaa läpi ja samantien vapauttaa, sitten kun on käynnissä niin se on vetotilassa kokoajan. ?
polttoainerele ei toimi?
juu, siis kyseessä 99vm passatvika tyli kun ajosta sammutettiin jatunnin päästä ei enää ole lähtenyt käyntiin,epäilisin että se syöttöpumpunpäässä oleva rele olisi jumissa tai ei muuten toimi oikein.kysymys kuuluu siis että miten,pitääkö siinä olla virtakynällä katottuna virta kokoajan päällä vai välähtääkö vain kun avaimen kääntää virratpäälle asentoon?ei ole vielä paljoakaan kokemusta dieseleistä.tankin ja polttoaineputket putsasin ja hehkut on uudet ja suuttimet tarkistettu,ny on sormi suussa ja en haluais uskoa että syöttöpumppu olisi rikki.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa