ajm ihme boksi

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

haulivaara
-
Viestit: 5
Liittynyt: 31.8.2011 20:18

ajm ihme boksi

ViestiKirjoittaja haulivaara » 31.8.2011 20:37

eli heittäkääpä arvauksia mikähän viritelmä tehty ajm koneella olevaan passattiin
boksiin tulee johtoja polttoaineen lämpötila anturilta ja ahtoputkessa olevasta anturista onko se nyt se map anturi vai? ja yks johto menee sisälle koelaudan alle

mötikässä on siis rele vastus ja tuommonen nippusije patentti jossa ruuvi (potentiometri?)

Kuva
Kuva
Kuva

auto on vm2000

only4pro
-
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.2.2006 15:13

ViestiKirjoittaja only4pro » 31.8.2011 20:42

http://www.autowiki.fi/index.php/EVRY-mod

Haku sanalla "EVRY" niin tulee roimasti vastauksia

haulivaara
-
Viestit: 5
Liittynyt: 31.8.2011 20:18

ViestiKirjoittaja haulivaara » 31.8.2011 20:52

luettu on evrystä! mutta miksi tuossa on rele? ja miksi siitä menee 2 johtoa map anturiin? eikö tässä konessa riitä pelkkä vastus polttoaineen lämpö anturiin.

Jussi.S
-
Viestit: 178
Liittynyt: 6.9.2006 18:28

ViestiKirjoittaja Jussi.S » 31.8.2011 21:57

Oisko tuohon väkästelty joku köyhänmiehen logiikka ohjaamaan evry päälle kun ahtopaineet nousee tarpeeksi?

only4pro
-
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.2.2006 15:13

ViestiKirjoittaja only4pro » 1.9.2011 15:21

rele sisältä jostain päälle eikös sinne mennyt johto

pitäähän mappiin tulla kaksi johtoa

Koodi: Valitse kaikki

Moottorin suojamuovin alla on 8- tai 10-napainen liitin. Liittimessä lukee johtojen numerot. Kuori johdoista 2 ja 3 suojakuorta pois ja juota niiden rinnalle johdonpätkät – johtoja ei katkaista. Muista suojata liitokset esimerkiksi vulkanoituvalla teipillä.


Jonkinlainen viritys se on kun siinä on kaksi relettä, mutta Evry se on kuitenkin, vain mallia hienompi tai ainakin monimutkaisempi

haulivaara
-
Viestit: 5
Liittynyt: 31.8.2011 20:18

ViestiKirjoittaja haulivaara » 1.9.2011 19:59

tuo ohjehan on jakajapumpulliseen. Tämä auto on pumppusuutin!

tuli tuossa vag-comilla kateltua tuota polttoaineen lämpötilaa 60-73asteen välillä vaihteli
mikä lie kötöstys

only4pro
-
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.2.2006 15:13

ViestiKirjoittaja only4pro » 2.9.2011 15:53

sori, en huomannut, mutta on pumpparissakin kaksi johtoa tietenkin...

Koodi: Valitse kaikki

Polttoaineputkessa olevan polttoaineen lämpötila-anturin liitin otetaan irti anturista ja johdon liittimien väliin asennetaan 150–250 ohmin vastus tai potentiometri. Vastuksen resistanssiarvo on kääntäen verrannollinen polttoaineen lämpötilaan, suuri polttoaineen lämpötila kasvattaa syötettävän polttoaineen määrää.


http://img80.imageshack.us/img80/2388/closefixedxz9.jpg

haulivaara
-
Viestit: 5
Liittynyt: 31.8.2011 20:18

ViestiKirjoittaja haulivaara » 4.9.2011 10:14

evryhän se on. mutta ei kestä käyttää kun kierroksia on päälle 2000 alkaa jostain voimansiirrosta kuulumaan ihme ääniä vähän niinkuin kytkin tai vetari antas periksi.

Liyno
-
Viestit: 244
Liittynyt: 28.3.2006 22:06

ViestiKirjoittaja Liyno » 5.9.2011 10:59

Kakkasoismassa ?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa