Lueskelin nuo jutut tuollaisen pumpun kaasuakselin vuodosta jne. Yritin tänään laittaa toisen purkamaa pumpun kantta paikalleen, huonolla menestyksellä. Eli mikä siinä kaasuakselin asennossa on tärkeätä? Sain auton käymään, vaan kierrokset oli heti tapissa. Kansi uudelleen irti ja turhaa ihmettelyä, kansi kiinni ja sitten ei enää tehnyt muuta kun hörähtänyt aina hetken. Eihän sitä akselia sinne moneen asentoon saa. Puuttuuko tuosta akselisydeemistä jotakin. Olisin laittanut kuvan, vaan onnistuukos se tänne ja miten?
Toimmiko näin.
http://www.jv.liitin.net/pena/syottopumppu
Taas tuosta Portterin 2,4D syöttöpumpusta
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.holysmoke.fi/phpBB3/viewtopi ... =27&t=2015
Noin ja säätöä lue tuolta, itse laitan lukkopihdit kaasuakseliin kiinni ja käynnistän, sitten tietää mihin kohtaa lopullisesti vivun laittaa kiinni.
Noin ja säätöä lue tuolta, itse laitan lukkopihdit kaasuakseliin kiinni ja käynnistän, sitten tietää mihin kohtaa lopullisesti vivun laittaa kiinni.
Juu, kyllähän se lähti käyntiin kun siirsi sitä vipua akseliin nähden. Savua tuli kyllä myös. Tarkempi tutkimus osoitti, että olihan siiinä hihnakin ollut irti ja pumppu oli vartin pielessä. Pumppu kohdilleen ja johan pelasi kun unelma, tosin vuoti polttoainetta siitä kopan välistä kun ei ollut uutta tiivistettä siihen. Tänään laitoin sitten toisen tiivisteen tuohon koppaan, auto kävi enää vaivalloisesti ja savua tuli taas. Koppa vielä irti, josko sielä olisi joku mennyt väärin, ei kaikki oli kuten ennenkin. Nyt ei lähde enää käyntiin ollenkaan, hörähtää vaan. Polttoaineletkut on tyhjät, eli ei nosta polttoainetta jota kuitenkin tankissa on. Meniköhän tuosta nyt toi pumppu sököks, vai mikä sille mahtoi tulla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa