golf 2.0tdi vauhtipyörä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

antti1986
-
Viestit: 29
Liittynyt: 26.10.2010 21:28

golf 2.0tdi vauhtipyörä

ViestiKirjoittaja antti1986 » 25.8.2011 8:01

moi

Mistä saa halvalla kytkinpaketin ja ton kaksois massapyörän?? Onko jotain keinoa varmistaa että vika on vauhtipyörässä?? Oire on että pitää sammuttaessä ikävän kolahduksen ja paikallaan kun nostaa kierroksia ja laskee taas tyhjäkäynnille pitää samanlaisen äänen. Niin ja täristää ehkä vähän enemmän kun ennen..

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 25.8.2011 8:05

Kuulostaisi kyllä kieltämättä kasoismassavialta...Tuolta orkkisosat edullisesti:

http://speed-autoteile.fi/

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 25.8.2011 19:50

Aika selvältä tapaukselta kyllä vaikuttaa.
Oma 2.0 Tdi Dsg menee vauhtipyörän vaihtoon maanantaina,

antti1986
-
Viestit: 29
Liittynyt: 26.10.2010 21:28

ViestiKirjoittaja antti1986 » 25.8.2011 21:23

Mitenköhän se kiintee vauhtipyörä toimis tossa...? kuulemma pitää pahaa ääntä ainakin?? vai olenko väärässä??

Mikko L.
-
Viestit: 80
Liittynyt: 23.7.2003 16:44

ViestiKirjoittaja Mikko L. » 25.8.2011 23:15

Ravistaa ja käy hieman enemmän laatikon päälle, mutta pääsee silläkin eteenpäin. En suosittele - varsinkaan vakioautoon, jossa kiinteälle pyörälle ei ole suoranaista perustetta.

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 26.8.2011 8:09

Eikös näihin ole saatavilla JÄYKEMPÄÄ kasoismassaa...?En ole itse asiaa tutkinut, mutta esim. Bemuihin on tarjolla Saschilta jäykempää kaksoismassaa...Kiinnostaisi itseäkin tulevaisuuden varalle...

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 26.8.2011 17:46

Laittakaa vakio kaksoismassan painoinen kiinteä vauhtipyörä. Suurin osa kiinteän vauhtiksen oireista johtuu siitä, että ne on yleensä bensa autoihin alkujaan tarkoitettuja keveitä vauhtiksia.

Mizka
-
Viestit: 102
Liittynyt: 13.7.2005 13:40

ViestiKirjoittaja Mizka » 26.8.2011 18:00

Onks sulla JukkaA tietoa toimisko alkuperäinen kaksoismassavp kiinteäksi hitsattuna kuinka?

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 26.8.2011 22:12

En menisi hitsailemaan.

Itse teetin sorvarilla kaksoismassan mitoilla kiinteän vauhtipyörän. Hammaskehä siirrettiin toisesta vauhtipyörästä. Paikallaan on kaksoismassaan tarkoitettu SRE asetelma ja jousitettu SRE massalevy. Pitoa tuntuisi riittävän omiin tarpeisiin ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa