ahu passat tyhjäkäynnin tärinä.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tsane
uusi tulokas

ahu passat tyhjäkäynnin tärinä.

ViestiKirjoittaja tsane » 16.5.2011 20:46

tästä nyt varmasti on juttua jo muuallakin mutta en ole löytänyt haulla, eli minulla on tuo AHU passat ja tänään ilmeni semmosta vikaa että tyhjäkäynnillä alkoi auto täristä. vika ei ole koko ajan vaan se tapahtui pari kertaa eikä edes peräkkäin vaan ensin liikenne valoissa ja seuraavan kerran kun olin ajanut yli sata kilometriä ja seisoin taas liikennevaloissa. voisiko samaan vikaan liittyä että autossa on ilmennyt lievää tärinää 2000 kierroksen kohdalla tuo 2000 kierroksen tärinä on ollut niin kauan kuin auto on minulla ollut, eikä tosiaankaan ole haitannut koska tärinä on ollut hyvin vaimeaa. sekä viimeisen kuukauden aikana kulutus on noussut, ennen autolla ajoi tankillisella yli 900km ja nyt tankillisella ajoi 650km.

toivottavasti joku saa selvää tuosta tekstistä ja osaisi antaa vinkkejä mikä on hajoamassa.

epeli86
-

ViestiKirjoittaja epeli86 » 19.5.2011 23:29

Mulla on myös ahu passatti ja kun ostin ton auton niin kulutus oli jotain 8l/100km ja täritti tyhjäkäynnillä. Pistin semmosen pumpun/suuttimien putsausaineen ja putos kulutus 6l/100km paikkeille, se oli muistaakseni crc:n aine, ja tein sen aika paljo vahvempana kun ohjeessa neuvottiin...

Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”