Mikäs mahtaa olla vialla kun veto loppuu vaihteilla 4 ja 5. Muilla vaihteilla pääsee vedättämään kierrokset loppuun asti jos tarvis, mutta kahdella viimeisellä vaihteella veto loppuu 4000rpm. Kaasua nostamalla lähtee vetämään taas uudestaan.
Aiheuttaako hajoamassa oleva tai jo viallinen map-anturi tuollaista? Normiajossa vikaa ei ilmene.
Vikakoodeja ei tule moottorilta.
T4 ahy:sta loppuu veto 4. ja 5.-vaihteella
Valvoja: ffp jäsenet
Ei nuo ihan yks-yhteen vikoja ole kun ei mene semmoiseen vikatilaan että joutuu välissä auton sammuttamaan. Alipaineletku joka menee map-anturille oli joskus hapertunut ecun päästä. Lyhensin letkua silloin ja pelitti hyvin sen jälkeen.
Vikakoodeja ei tule ahtopaineista joten voidaanko lukea N75 pois laskuista? Turbolta siivet ei jumita vaan liikkuu mielestäni hyvin.
Vikakoodeja ei tule ahtopaineista joten voidaanko lukea N75 pois laskuista? Turbolta siivet ei jumita vaan liikkuu mielestäni hyvin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa