-08 Jetta ei käynnisty
Valvoja: ffp jäsenet
-08 Jetta ei käynnisty
2 litrainen jetta sahaa kyllä hetken, sitten tulee näyttöön stop ja öljynmerkkivalo. Öljyä on alarajoilla, mutta ei luulisi käynnistymiseen vaikuttavan? Jotenkin kovasti kolisee mun korvaan startilla pyörittäessä, mutta empä tuolla autolla ookaan ajellu, soon naapurin neidin. Muuten pelannu ihan ok, mutta nyt ei sitten lähe pihasta enää :( Mistäs vikaa etsimään, jos kotikonstein löytyisi. Koitin vaakkomilla sihin kiinni, mutta en taida päästä perille asti luulen, eli ilmoitti vaan että ei vikakoodeja, tahi ei saada yhteyttä...
Eivät löytäneet mitään vikaa autosta, se ei vaan käynnisty... Menee kuulemma ainakin tämä viikko ihmetellessä. Ja kone tosiaan 2 litrainen kiisseli. Eiks ton suutinhomman nyt pysty sentään toteamaan ihan piuhan päässäkin? Vai onko vikailmoitus joku muu tässä tapauksessa, mihin suutinvaiva johtaa. Ja mikä on softa & kaapeli millä tohon autoon varmasti pääsee kiinni, pitänee hankkia moiset naapurille jo valmiiks, en o varma pääsenkö omalla softalla ihan perille asti ku on vaan se 409.1 vai mikä se oli...
-
- -
- Viesti:
Onko nykyään polttoaineen saannin varmistaminen todella noin työlästä? Toista se oli ennen kun riitti yhden letkun irrotus ja aineen astiaan valuttaminen :)
Jos mä olisin moottorin diagnostiikkaa nykyautoon suunnittelemassa niin lisäisin vikataulukkoon kohdan "Fuel delivery insufficient", tai jotain sinnepäin...
Jos mä olisin moottorin diagnostiikkaa nykyautoon suunnittelemassa niin lisäisin vikataulukkoon kohdan "Fuel delivery insufficient", tai jotain sinnepäin...
Joo, melko uskomattomalta tuo kyllä kuulostaa. Olivat samalla repsikan etuovee kaivellu auki parisen päivää, eivät uskaltaneet laittaa kiinni, kun ei tiedä miksi ei aukea. No nollasivat koko kiesin ja taas pelaa - mutta kuinka kauan, ennenku mulla taas puhelin soi ja naapurin neiti jossain tien päällä... Meni sentään oston piikkiin, eli ei onneks mitään laskua tullu tosta reissusta sentään, hitusen siihen oli jo varauduttu kyseisen huoltoliikkeen totuttuun tapaan :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”