Suutinkärkien kimppatilaus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Ite laitoin vasta ton vnt-20. Siinä pystyi ainaski säätään pakopainetta muuttamalla pakopesän ja keskiön asentoa keskenään. Säätövara ei ole suuri, mutta vaikutus oli huomattava.
Kun käänti silleen et siivet oli mahdollisimman auki kiinnivedettynä, pakopaineet ei noussu paljo päälle 1bar ja toisessa laidassa turbosta tuli tukkosempi kuin vakio kkk-03, ahdot piikitti yli 1,5bar ja pakopaine 4bar jo 3000 rpm. Nämä säädöt ilman että tarvi koskea alipainekellon varteen. Väliltä löytyi sipiva asento. Nyt pakopaineet pysyy siinä 2bar ja ahtopaine käväsee ykkösellä 1,2 ja muutoin 1,0 bar (tuolla logi tätkä http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=52142). Autossa siis pp502 suuttimet, AFN ecu...
Kun käänti silleen et siivet oli mahdollisimman auki kiinnivedettynä, pakopaineet ei noussu paljo päälle 1bar ja toisessa laidassa turbosta tuli tukkosempi kuin vakio kkk-03, ahdot piikitti yli 1,5bar ja pakopaine 4bar jo 3000 rpm. Nämä säädöt ilman että tarvi koskea alipainekellon varteen. Väliltä löytyi sipiva asento. Nyt pakopaineet pysyy siinä 2bar ja ahtopaine käväsee ykkösellä 1,2 ja muutoin 1,0 bar (tuolla logi tätkä http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=52142). Autossa siis pp502 suuttimet, AFN ecu...
Tuon saman säädön olisit saanut aikaan kyllä sillä kellon varrellakin. ainakin peraatteessa. Kunhan vaan se turbiinikotelo on oikealla kohdalla. Sen kohdan löytäminen on vaan vähän hankalaa kun sen nastan joutuu ottamaan pois sieltä ja arpomaan sen oikean asennon että sen rungon saa käännettyä oikeaan asentoon.
Bosio Race 520 kimppatilaus!?
Moro,
Oon tilaamassa ko. suutinkärjet Golffiin, jos joku haluaa liittyä kimppatilaukseen niin tietoja tulemaan. Kärjet tulis maksaa 65Eur/kpl(toivottavasti:) ja toimitusaika n.30 päivää!
Että sillei...
Oon tilaamassa ko. suutinkärjet Golffiin, jos joku haluaa liittyä kimppatilaukseen niin tietoja tulemaan. Kärjet tulis maksaa 65Eur/kpl(toivottavasti:) ja toimitusaika n.30 päivää!
Että sillei...
Minulla on AHUssa pp502 suuttimet ja n. 6000 kilsan jälkeen olen erittäin tyytyväinen. Autosta tuli todella paljon mukavampi ajaa ja lisääntynyt teho tuntuu myös takapuolessa. Kone on muuten aivan vakio, mutta syöttöä olen hieman hienosäätänyt. Savua tulee täyskiihdytyksessä hieman, mutta ei pahasti. Oman vaatimattoman kokemukseni perusteella sanoisin, että pienempiä suuttimia ei kannata laittaa. Hintakin on lähes sama suuttimista riippumatta.
Dear Sir,
the net quotations for Bosio RACE 520 is 45.00 euro each
Best regards
Antonio
DIESEL LEVANTE
* Antonio Buccino
* responsabile vendite
* > indirizzo: S.S.96 Km. 116 70026 Modugno (Bari) - Italy
* ' tel. : 080.5357615
* 7 fax: 080.5357579
* @ e-mail: [email protected]
* + website: www.dieselevante.com
tuollaista tarjousta sain??
onko joku tilannut tuolta?
the net quotations for Bosio RACE 520 is 45.00 euro each
Best regards
Antonio
DIESEL LEVANTE
* Antonio Buccino
* responsabile vendite
* > indirizzo: S.S.96 Km. 116 70026 Modugno (Bari) - Italy
* ' tel. : 080.5357615
* 7 fax: 080.5357579
* @ e-mail: [email protected]
* + website: www.dieselevante.com
tuollaista tarjousta sain??
onko joku tilannut tuolta?
Suuttimien kimppatilaus
Päiviä!
Kiinnostais pieni lisäteho omaan AFN dieseliin:) Auto on vakio ja tarkoitus olisi vaihtaa vain suuttimet ja jonkinlainen virisofta sen jälkeen...
Ehdotuksia/suosituksia suuttimista?!
Ps. Olen messissä jos suuttimia joku tilaa..
Kiinnostais pieni lisäteho omaan AFN dieseliin:) Auto on vakio ja tarkoitus olisi vaihtaa vain suuttimet ja jonkinlainen virisofta sen jälkeen...
Ehdotuksia/suosituksia suuttimista?!
Ps. Olen messissä jos suuttimia joku tilaa..
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”