AJM golffin tehonlisäys.
Valvoja: ffp jäsenet
AJM golffin tehonlisäys.
Elikkä tuli työn alle golffin piristäminen turbon hajoamisen johdosta.. Tarkotuksena olis ainakin vaihtaa isompi ahdin mallia Garrett 1749vb. ohjelma muutetaan aikojen saatossa parempaan mutta kaipailen apuja siinä mitä muuta pikku kivaa sille voisi tehdä.. Inhimillisissä rajoissa tietenkin :D Ennen turbon leipomista, kiinni oli teholastun viri/huijain boksi.
Virikohde olisi Golf 4 1.9 TDi PD 85kw AJM.
Virikohde olisi Golf 4 1.9 TDi PD 85kw AJM.
Coolerin ja putket voit pestä ja tehdä lokarinkaareen, coolerin taakse rivoituksen. Imusarjan puhdistus, jos kovin karstainen. Ei toki pakollisia, mutta jos kovin likaisia ovat, niin saatta vaikuttaa hieman. Pelkällä vb:llä ja "älteeär" ohjelmalla saa 180-190/400+. Seuraava askel on suuttimet, esim 130/150hv koneen suuttimet, sitten mennään yli 200hv.
Ei vaadi kovinkaan paljoa työtä että imusarjan saa irti.. Juurikin omani laitoin löpöön likoon että saa moskat pois.. täytyy kyllä EGR laipata ettei mee tukkoon enään.. Cuularin putket menee kans pesuun koska oli turbo päästäny yli litran öljyä läpitte ja luultavammin laitan sen isomman kiinni kun on valmiina hallin nurkissa.. Mitenkäs tuon
MAP:anturin vaihto..? Jos sinne laittais sen 3:n Baarin anturin niin onko siitä mitään haittaa että leviääkö se koko paska heti kun antaa kenkää..? Taiaa tulla se kaulan päivityskin siihen samaan remontin aikana.. keula vaihtuu malliin Bora :D
MAP:anturin vaihto..? Jos sinne laittais sen 3:n Baarin anturin niin onko siitä mitään haittaa että leviääkö se koko paska heti kun antaa kenkää..? Taiaa tulla se kaulan päivityskin siihen samaan remontin aikana.. keula vaihtuu malliin Bora :D
1999-2002 AJM poikittaismoottorin suuttimet riittävät hieman yli 190hp, penkissä kuin penkissä. Ennen tätä niitä on tarpeetonta vaihtaa. Mitä tulee aukioloaikoihin niin "ihan järkevällä" ja alle 36-asteen ruiskutusikkunalla ollaan tuolloinkin vielä. Säätäjien
kannattanee ajella pumppusuutinta penkissä niin voipi keksiä jotakin jännän puoleista..
kannattanee ajella pumppusuutinta penkissä niin voipi keksiä jotakin jännän puoleista..
Hummani hei hummani hei.....http://www.youtube.com/watch?v=0FaN3TatpBU
Hevoisia sellaisia.
Hevoisia sellaisia.
Tässäpä yksi vaihtoehto, tuntuisi kestävän 530nm mainiosti ja on vielä ihan ok käyttää.
Pystyy liikkeelle lähdössä luistattamaan normaalisti, eikä ravista kuten sintteri.
http://www.fourseasontuning.com/product ... ST240SBLWF
Pystyy liikkeelle lähdössä luistattamaan normaalisti, eikä ravista kuten sintteri.
http://www.fourseasontuning.com/product ... ST240SBLWF
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa