mikä laatikko 1.6td viilattuun 2golffiin??

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

turbo ic
-
Viestit: 213
Liittynyt: 28.12.2009 1:16

mikä laatikko 1.6td viilattuun 2golffiin??

ViestiKirjoittaja turbo ic » 28.2.2013 16:15

nonii tuli kone rakenneltua ja muuten olisi kasassa vaan mitäs laatikkoa suosittelette? puhutaan about 200hepasta niin ei mahda kestää oma laatikko. ventossa ainaki levis samantien omat laatikot. ja sitte toinen kysymys että mitä olette mieltä sintteristä? kiitoksia jo etukäteen :)

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 28.2.2013 16:30

02A esim kolmoskorisesta tdi:stä. ja monenlaista näkemystä on tuosta 020 kestosta. eräällä tais olla aika alavääntöinen aaz josta ei kuitenkaan räjähtäny loota.
ja jos siirryt 02a niin löytyy massalevyjä jotka kestää ihan kiitettävästi vääntöjä ettei tarvi sintteriä.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 28.2.2013 17:27

020 kanssa ongelma on tuo paska kytkin. Itse aski varmaan kestää järkevällä käytöllä jonkunlaisia vääntöjä.

Varrmuuskerointa ja parempia kytkimiä, niin 02A vaan suosiolla paikalleen.

tttalja
-
Viestit: 1006
Liittynyt: 13.4.2006 13:12
Viesti:

ViestiKirjoittaja tttalja » 28.2.2013 20:40

Kai tuossa mun kulkineessa on joku 300Nm ja hyvin on kestänyt vetää kärryn kanssa ja ilman. Loota on alkuperäinen, eli jotain 470tkm ajettu 020. Kytkinkään (Race-asetelma+normilevy) ei ole vielä ehtinyt luistelemaan, vaikka on 60tkm ajettu paketti. Olen itse vetänyt autolla noin 200tkm, josta loppuun viedyllä vakio-aazilla 140tkm ja 60tkm Ekolla. Ennen mua oli hyvinkin vakio.

Ehkä sitten seuraava lienee 02m, kun jotain jännempää pitää keksiä. Loota kyllä pelaa vallan mainiosti kunhan öljyt muistaa silloin tällöin vaihtaa ja käyttää järkeä ajamisessa ja vaihdevalinnoissa.

turbo ic
-
Viestit: 213
Liittynyt: 28.12.2009 1:16

ViestiKirjoittaja turbo ic » 6.3.2013 11:09

tuota eikös siinä 02a laatikko ole nestekytkin? ja vaihteet vaijjereilla? nimenomaan pitäisi olla semmoinen missä olis vaijjerilla kytkin. tuplajousi kytkin oli ventossa ja reilu 200hv aaz eikä luistanu sama miten ajeli menemään, vaa olihan se vähän turhan jämäkkä polin sen operaation jälkeen. kestääköhän noi cättyn 1.6td.n laatikot mitään? jos laittas kunnon asetelman sinne suosiolla?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 6.3.2013 12:17

mikä ongelma tuo vaijeri vaihteet ja nestekytkin on? tosin on noita 02A myös vaijerikytkimellä

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 6.3.2013 14:18

02A ja välityksiä kannattaa miettiä moottorin luonteen mukaan. Kovin ylävireään ykskutoseen ei varmaan kannata laittaa TDI välityksillä olevaa lootaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa