mikä laatikko 1.6td viilattuun 2golffiin??
Valvoja: ffp jäsenet
mikä laatikko 1.6td viilattuun 2golffiin??
nonii tuli kone rakenneltua ja muuten olisi kasassa vaan mitäs laatikkoa suosittelette? puhutaan about 200hepasta niin ei mahda kestää oma laatikko. ventossa ainaki levis samantien omat laatikot. ja sitte toinen kysymys että mitä olette mieltä sintteristä? kiitoksia jo etukäteen :)
Kai tuossa mun kulkineessa on joku 300Nm ja hyvin on kestänyt vetää kärryn kanssa ja ilman. Loota on alkuperäinen, eli jotain 470tkm ajettu 020. Kytkinkään (Race-asetelma+normilevy) ei ole vielä ehtinyt luistelemaan, vaikka on 60tkm ajettu paketti. Olen itse vetänyt autolla noin 200tkm, josta loppuun viedyllä vakio-aazilla 140tkm ja 60tkm Ekolla. Ennen mua oli hyvinkin vakio.
Ehkä sitten seuraava lienee 02m, kun jotain jännempää pitää keksiä. Loota kyllä pelaa vallan mainiosti kunhan öljyt muistaa silloin tällöin vaihtaa ja käyttää järkeä ajamisessa ja vaihdevalinnoissa.
Ehkä sitten seuraava lienee 02m, kun jotain jännempää pitää keksiä. Loota kyllä pelaa vallan mainiosti kunhan öljyt muistaa silloin tällöin vaihtaa ja käyttää järkeä ajamisessa ja vaihdevalinnoissa.
tuota eikös siinä 02a laatikko ole nestekytkin? ja vaihteet vaijjereilla? nimenomaan pitäisi olla semmoinen missä olis vaijjerilla kytkin. tuplajousi kytkin oli ventossa ja reilu 200hv aaz eikä luistanu sama miten ajeli menemään, vaa olihan se vähän turhan jämäkkä polin sen operaation jälkeen. kestääköhän noi cättyn 1.6td.n laatikot mitään? jos laittas kunnon asetelman sinne suosiolla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”