Dieselpumpun säätö caddy 1.6d -88 Apua kaivattas pikaisesti
Valvoja: ffp jäsenet
Dieselpumpun säätö caddy 1.6d -88 Apua kaivattas pikaisesti
Otsikon mukainen auto. Vaihdoin pumpun tuohon ja nyt pitäisi vielä saada kaikki ilma pois kun yrittää kovasti lähteä käyntiin muttei lähe. Pumpun ajoitus on kohillaan,vaihoin jakoremmin samalla ja siinäkin merkit oikein. Koitin ilmata dieselsuodattimen päältä ruuvista pumppua ja suuttimia aukasemalla mutta ei vielä lähteny käymään. Pitääkö vain tartata tai auttaako hinata käymään?
Viimeksi muokannut Jupo, 16.8.2012 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Koitin ilmata dieselsuodattimen päältä ruuvista pumppua ja suuttimia aukasemalla mutta ei vielä lähteny käymään."
Niin täytit suodattimen ja lisäksi pumpun täyteen dieseliä ?
Paineilmalla kokeilet suodattimelta tankille päin painetta, purina pitää kuulua tankista niin se ei ole tukossa, vanhemmiten putket tukossa tankissakin olleet.
Niin täytit suodattimen ja lisäksi pumpun täyteen dieseliä ?
Paineilmalla kokeilet suodattimelta tankille päin painetta, purina pitää kuulua tankista niin se ei ole tukossa, vanhemmiten putket tukossa tankissakin olleet.
Paluuletkusta laittaa varovasti painetta tankkiin. Sitten kun alkaa dieseliä tulemaan siitä nipasta, niin paluuletku takas kiinni ja starttia. Voi vielä suutinputkien päästä päästää ilmat pois, jos ei lähde tulille.
Oon tuon paineilman todennut helpoimmaksi tavaksi ilmata. Jos pumppu ja suodatin ei ole täynnä dieseliä startatessa, niin saa sahata vaikka maailman tappiin asti.
Oon tuon paineilman todennut helpoimmaksi tavaksi ilmata. Jos pumppu ja suodatin ei ole täynnä dieseliä startatessa, niin saa sahata vaikka maailman tappiin asti.
Juuri noin tein kuten Madbull neuvoi. Auto kyllä nyt lähtee käymään ihan normaalisti mutta vielä on säädöt pielessä kun se tekee näin: kun tarttaan, hörähtää hyvin käymään,käynti normaali, mutta käyntiääni hieman karkeampi kuin ennen. kun testasin sillä ajaa niin ei jaksa kiihtyä ja kulkee max 60. Kun säädän syöttöä suuremmalle menee tyhjäkäynti kovaksi ja kun koitin toiseen suuntaan ruuvata niin ei käynyt kunnolla eli tätä lienee täytyy säätää todella vähän kerralla. Voisko sen saada syöttöä säätämällä vai onko jokin muu vielä pielessä?Sytytyksen säädin pumppua kallistamalla oikein sekä kaikki muut merkit myös jakopäässä oikein. Mitä tehä?
tyhjäkäynti ruuvi on sellainen pitkä 8mm kannalla oleva pultti joka lukittu 10mm mutterilla, vastaa kaasuvipuun kun vaijeri löysällä ja se se toinen mihin kaasuvipu vastaa kaasupohjassa on kierroksen rajoitin ruuvi.
pumppua vois kokeilla säätää käydessä kun löysää ensin vähän kiinnitys pultteja, mutta varo ettet löysää liikaa ettei mutterit putoa käydessä jakopään osiin.
säätää siihen rajalle et ei käy enää kovin karkeasti, mutta lähtee kuiten hyvin käymään.
sen kyllä kuulee aika hyvin milloin on kohdalla, pumpua kun kääntää lähemmäs konetta niin aikastuu ja pois päin niin myöhästyy.
pumppua vois kokeilla säätää käydessä kun löysää ensin vähän kiinnitys pultteja, mutta varo ettet löysää liikaa ettei mutterit putoa käydessä jakopään osiin.
säätää siihen rajalle et ei käy enää kovin karkeasti, mutta lähtee kuiten hyvin käymään.
sen kyllä kuulee aika hyvin milloin on kohdalla, pumpua kun kääntää lähemmäs konetta niin aikastuu ja pois päin niin myöhästyy.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa