Morot! Eli pitäis lähtiä hakemaan tällasta vm 99 tdi farkku kordobaa. Mitä kannattaapi ennen ostoa autosta tarkistaa? Tietyt tyyppiviat?
Jos sattuu että pirssi lähtee mukaan, niin valmiiksi jo pari kysymystä:
Näistä paras coilover sarja (mitä enempi putoaa sen parempi):V-maxx, JOM, vaiko TA-teknix. Auto on malliltaan siis vario.
Autosta löytyy vebasto, josta kuitenkin näyttö paskana. Saako mistään erikseen käytettyjä näyttöjä? Kuinka leveitä vanteita olette tämmöseen kamppeeseen saanut mahtumaan alle?
Autosta löytyy jo valmiiksi evrymod. Seuraava askel piristykseen tieten suuttimet? ja bleedaus+ dp ja putkisto. Kyseessä olisi siis ensimmäinen Diesel autoni, joten näistä äskeisistä säätämisistä vähän jos sais lisätietoa, Ja kone tyyppi ilmeisesti AHU?
..edit.. Piristys hommiin löysinkin jo apuja holysmoken sivuilta. Mutta Coiloveri hommaan ja muuhun tarttis vielä tietua
-56fl215
Cordoba hommia
Valvoja: ffp jäsenet
Tyyppivikoja on takaluukun johtosarja,lukkojen jäätyminen.
Muuten tollanen on loistava auto jos vaan on vähänkään huolta pidetty.
Kato mitä huoltoja on tehty esim: jakopää.
Ruostevikoja noissa ei hirveesti ole mutta toki suolattuja yksilöitäkin löytyy että tutkimalla ja koputtelemalla noikin löytyy.
Koneesta tarkastaisin että onko vesiputket kovina ajon jälkeen ja onko paisarissa öljyhyhmää ja öljytikussa vesihelmiä.
Samahan se melkein noissa halpis säädettävissä alustoissa on minkä laitat.
Apujouset mäkeen niin saa melko tonttiin jos ajettavuudella ei ole väliä.
Mun ex cordo näytti Tältä Ta-technixin alustalla ja 17" vanteilla.
Muuten tollanen on loistava auto jos vaan on vähänkään huolta pidetty.
Kato mitä huoltoja on tehty esim: jakopää.
Ruostevikoja noissa ei hirveesti ole mutta toki suolattuja yksilöitäkin löytyy että tutkimalla ja koputtelemalla noikin löytyy.
Koneesta tarkastaisin että onko vesiputket kovina ajon jälkeen ja onko paisarissa öljyhyhmää ja öljytikussa vesihelmiä.
Samahan se melkein noissa halpis säädettävissä alustoissa on minkä laitat.
Apujouset mäkeen niin saa melko tonttiin jos ajettavuudella ei ole väliä.
Mun ex cordo näytti Tältä Ta-technixin alustalla ja 17" vanteilla.
Webaston näyttöjä ts. kelloja saapi vaikka Ebaystä kympillä. Onko kello muodoltaan neliskanttinen vai ovaali?
Pika-apua ovaalin muotoisen kellon puuttumiseen saanee http://www.nettivaraosa.com/autotarvikk ... eet/671401 samalla kauko-ohjauskin jossa riittää kantavuus kunhan gsm-verkko on.
Kone on arvailemasi AHU, pomminvarmaa tekniikkaa.
Pika-apua ovaalin muotoisen kellon puuttumiseen saanee http://www.nettivaraosa.com/autotarvikk ... eet/671401 samalla kauko-ohjauskin jossa riittää kantavuus kunhan gsm-verkko on.
Kone on arvailemasi AHU, pomminvarmaa tekniikkaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa