-97 afn koneisen AUTOMAATTI passatin kampiakselin ajoitus

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Vilikki
-
Viestit: 41
Liittynyt: 12.12.2004 22:59

-97 afn koneisen AUTOMAATTI passatin kampiakselin ajoitus

ViestiKirjoittaja Vilikki » 25.3.2012 19:14

Millainen ajoitusmerkki on automaattilaatikollisessa passatissa, äkki vilkaisulla ainut merkiksi sopiva on sellainen lukkosokan näköinen tappi vauhtipyörän kehällä, perinteistä O merkkiä ei havaittu. Onko se siis tuo tappi, vai onko siellä jossain joku toinen merkki. Netissä ohjeita vain manuuaaleihin joissa tuo O. Pitääkö merkin olla keskellä reikää, siinä yläpuolella olevan ulokkeen tasalla, vai tarkistusreijän laidassa?

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 25.3.2012 23:48

Helppo tarkistaa se kampiakselin merkinpaikka+ merkata, ykkösen nokat pystyssä V-asento ja pumpun merkki/tappi kohdallaan, siinä se merkin paikka, jos on vielä remmi paikallaan muuten teettää lisätöitä.

Vilikki
-
Viestit: 41
Liittynyt: 12.12.2004 22:59

ViestiKirjoittaja Vilikki » 25.3.2012 23:49

jako on pielessä jo lähtiessä ja vaikka remmi on paikallaan niin ei merkit ole kohdallaan

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 26.3.2012 9:36

No sitten ensin ykkösen mäntä ylös (suutin pois, näkee/koittaa männän olemassaolon paikan), ykkösen nokat lisäksi v-asennossa eli pystyssä, nuo kaksi toteutuu on siinä kampiakselin merkki !!
Molemmat tärkeät, alakerta pyörähtää kaksi kertaa, nokkapyörä kerran, aina purkaessa kannattaa laittaa tarkat lisämerkit KAIKKIIN pyöriin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa